اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

تأکید شورای فرهنگی عمومی گیلان بر تولید محتوای غنی‌تر رسانه ملی در ماه رمضان

مسؤولان شورای فرهنگی عمومی گیلان بر تولید هر چه غنی‌تر محتوای رسانه ملی در طول ماه مبارک رمضان تأکید کردند.

تأکید شورای فرهنگی عمومی گیلان بر تولید محتوای غنی‌تر رسانه ملی در ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، پیش از ظهر امروز نشست شورای فرهنگ عمومی گیلان در تالار غدیر استانداری گیلان با حضور همه اعضای این شورا تشکیل جلسه داد.

تولیدات رسانه ملی غنی‌تر شود

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به اهمیت حفظ سلامت انسان‌ها در دین اسلام اظهار کرد: سلامت مردم برای ما از همه‌چیز مهم‌تر است و در خصوص بازگشایی مساجد نیز به‌زودی تصمیم‌گیری می‌شود.

آیت‌الله شیخ رسول فلاحتی با تأکید بر تولید محتوای معنوی و مذهبی در ماه مبارک رمضان از سوی صداوسیما، افزود: با توجه به هجمه‌های رسانه‌ای دشمن مبنی بر روزه‌خواری در ماه مبارک رمضان به دلیل شیوع کرونا، تولیدات صداوسیما باید غنای بیشتری پیدا کنند.

بازگشایی مساجد درگرو تصمیمات مسؤولان ملی

استاندار گیلان نیز در این نشست، ماه رمضان را ماه نزول قرآن و ماهی پر از برکت و مغفرت نام برد و اظهار کرد: ماه رمضان دوره‌ای برای تزکیه و خودسازی و تقرب به خدا است که باید تلاش کنیم با استفاده از فضایل این ماه نسبت به پاک‌سازی بنیه معنوی خود اقدام کنیم.

ارسلان زارع با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر استفاده از ظرفیت‌ها در کشور برای رفع بحران‌ها و چالش‌ها و کوشش بیشتر مدیران در این عرصه در عید نوروز و عید مبعث، افزود: تجربه ۴۰‌ساله به ما نشان می‌دهد که کشور دارای ظرفیت مناسب برای رفع چالش‌ها است.

وی بر ضرورت تولید محتوای با غنای مکفی توسط صداوسیما تأکید کرد و گفت: صداوسیما و رسانه‌های گروهی برنامه‌ریزی مناسب برای تولید محتوا در ماه مبارک رمضان همچون اعیاد شعبانیه داشته باشند.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با اشاره به وضعیت دایر بودن مساجد در ماه مبارک رمضان، گفت: قرار است در رابطه با بازگشایی مساجد در ماه مبارک رمضان مسؤولان در سطح ملی تصمیم‌گیری کنند.

استاندار گیلان با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص کمک مؤمنانه، خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی توسط گیلانیان در این استان انجام‌شده و لازم است کمک‌های خیرخواهانه در این جهت افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول