اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

خرید و فروش مسکن نداریم/مجوز مشاوره املاک جدید صادر نشده است

رئیس اتحادیه مشاورین املاک زنجان با اشاره به اینکه در این ایام خرید و فروشی انجام نشده و همه چیز در رکود به سر برده است، گفت: در ایام کرونا مشاورین املاک تعطیل بودند و خرید و فروش نداشتیم.

خرید و فروش مسکن نداریم/مجوز مشاوره املاک جدید صادر نشده است

ابوالفضل طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا ویروس مسکن در شرایط پایدار قرار دارد و شاهد افزایش قیمت نیستیم.

وی با اشاره به اینکه در طی 40 روز اخیر مشاورین املاک تعطیل بودند و به نظر می‌رسد، قیمت‌ها تغییری نکرده است، گفت:البته در این بازار هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست.

رئیس اتحادیه مشاورین املاک زنجان با اشاره به اینکه در این ایام خرید و فروشی انجام نشده و همه چیز در رکود به سر برده است، تصریح کرد: امیدواریم شرایط ثابت باشد و متقاضیان نیز بتوانند مسکن تهیه کنند.

وی همچنین در ارتباط با بحث اجاره بها نیز گفت: سال گذشته شاهد افزایش قیمت بودیم، اما امیدواریم امسال قیمت ثابت باشد و شاهد همکاری موجران باشیم.

طاهری همچنین در ارتباط با تعداد مشاورین املاک فعال در زنجان گفت: از سال قبل مجوز جدیدی در استان صادر نشده است، چون با توجه به غربالگری صورت گرفته جلوی فعالیت آنها گرفته شد و تقریبا در برهه‌ای از زمان به شرایطی رسیدیم که تعداد مشاورین املاک بدون مجوز به صفر رسید.

رئیس اتحادیه مشاورین املاک زنجان افزود: اینکه کسانی پس از آن اقدام به کار کرده باشند، قابل پیش‌بینی نیست، اما حدودا در زنجان 750 واحد مشاوره املاک فعال است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول