اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

همدلی‌ها در پساکرونا حفظ شود/ راه‌اندازی سامانه ایران کارت در گنبدکاووس

کارآفرین برتر و عضو مجمع خیرین کشور با اشاره به پتانسیل بالای سمن‌ها و تشکل‌های مردمی در گنبدکاووس، گفت: تقاضای من از شما حفظ تعامل، همدلی و اتحاد میان گروه‌های مردمی در شرایط پساکروناست.

همدلی‌ها در پساکرونا حفظ شود/ راه‌اندازی سامانه ایران کارت در گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، علیرضا نبی امروز در جمع اعضای پویش‌ها و سمن‌های مبارزه با کرونا در شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه آنچه مردم را در سراسر ایران اسلامی به ویژه در این شهرستان برای مبارزه با این بیماری به خط کرد دل‌های بزرگ و تمدن غنی ما ایرانیان بود، اظهار کرد: فرهنگ بی‌نظیر ایران اسلامی و مهربانی و عشق‌ورزی مردم به یکدیگر مولفه‌هایی است که در جریانات و تشکل‌های مردمی به راحتی مشهود است.

وی با بیان اینکه هیچ پروتکلی این جوانان و سمن‌ها را برای حرکت راهنمایی، تشویق و تحریک نکرده است، افزود: این جوانان و تشکل‌های مردمی حرکت را در ذات خود دانسته و اصولا خود را موظف به حرکت درست به سمت مقصد می‌کنند.

عضو مجمع خیرین کشور با تاکید بر اینکه وقتی در این جلسه نماینده پویش سمن‌های جوان صحبت می‌کرد حس کردم در حرم مطهر امام رضا (ع) مشغول خادمی هستم، خاطرنشان کرد: تردیدی نکنید همه شما حاجی هستید و خداوند برایتان حج مقبول را ثبت و ضبط کرده است.

نبی با اشاره به اینکه اتفاق بزرگ و بی‌نظیر شکل گرفته در گنبدکاووس همدلی مثال‌زدنی مردم با مسوولان و مردم با یکدیگر است، ادامه داد: تقاضای من این است که در شرایط پساکرونا نگذارید این همدلی و اتحاد میان شما از بین برود.

وی با بیان اینکه پتانسیل بزرگ عملیاتی و کارکردی که در گنبدکاووس دیدم را در هیچ کجای کشور مشاهده نکردم، تصریح کرد: در همین شهر دیدم که در درون پویش‌ها و سمن‌های مردمی برخی اوقات ایدئولوژی‌های افراد به هم نمی‌خورد اما برای کمک به مردم با قدرت کنار یکدیگر صف‌آرایی کرده‌اند.

عضو مشاوران ارشد مجمع تشخیص مصلحت نظام از راه‌اندازی سامانه ایران کارت در کشور و اجرای آن به صورت پایلوت در گنبدکاووس خبر داد و گفت: براساس این طرح به افراد شناسایی شده نیازمند کارت‌های عابر بانک مشابه سایر کارت‌ها اعطا شده که این کارت توسط خیرین به صورت منظم شارژ می‌شود تا فرد نیازمند با حفظ کرامت انسانی به صورت کاملا عادی به فروشگاه مراجعه و خرید خود را در فروشگاه‌های معرفی شده با تخفیف 10 تا 60 درصدی انجام دهد.

انتهای پیام/83014/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول