اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

رگبار باران در جنوب شرق و شرق کشور/ بارش‌های تازه از 29 فروردین

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز و فردا در شرق و جنوب‌شرق کشور رگبار باران داریم گفت:‌از روز جمعه سامانه بارشی جدیدی از غرب وارد کشور می‌شود و مناطق غربی کشور و دامنه‌های جنوبی البرز را در بر می‌گیرد.

رگبار باران در  جنوب شرق و شرق کشور/ بارش‌های تازه از 29 فروردین

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز در شرق و جنوب‌شرق و بخش‌هایی از جنوب کشور شاهد رگبار باران و وزش باد شدید هستیم. همچنین در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: امروز شدت بارش‌ها در غرب و شمال هرمزگان، جنوب شرق فارس و جنوب شرق کرمان است و روز آینده در کرمان و سیستان و بلوچستان شدت بارش‌ها بیشتر خواهد بود.

وی افزود: روز پنج‌شنبه 28 فروردین در شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های البرز، قزوین و همچنین استان اصفهان بارش پراکنده داریم.

ضیائیان اظهار داشت: روز جمعه 29 فروردین سامانه بارشی جدیدی از غرب وارد کشور می‌شود و در دامنه‌های زاگرس واقع در شمال‌غرب و غرب کشور ، دامنه جنوبی البرز و همچنین غرب سمنان، اصفهان، یزد و شمال کرمان موجب بارش باران می‌شود.

وی افزود: بارش‌ها در غرب اصفهان، جنوب خراسان رضوی، غرب یزد و شمال سیستان و بلوچستان در روز جمعه شدت بیشتری دارد.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد:‌روز شنبه 30 فروردین غیر از استان سیستان و بلوچستان و نوار غربی کشور در سایر مناطق بارش خواهیم داشت و روز یکشنبه 31 فروردین در شرق، جنوب و جنوب‌شرق کشور همچنین سواحل شمالی بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان بیان کرد: امروز و فردا تنگه هرمز و بخش شرقی خلیج‌فارس مواج است.

وی در تشریح وضعیت جوی پایتخت بیان کرد:‌آسمان تهران فردا 28 فروردین نیمه‌ابری گاهی با وزش باد و در بعدازظهر افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 20 و 10 درجه خواهد بود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: فردا اهواز با بیشینه دمای 32 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و اردبیل با کمینه دمای 2 درجه بالای صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول