اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

وزش باد شدید از بعدازظهر 25 فروردین در پایتخت/ آغاز بارش‌های تازه از جنوب کشور

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز چهارشنبه 27 فروردین از سمت جنوب کشور در استان‌های فارس، بوشهر، هرمزگان، کرمان و بخش‌هایی از سیستان و بلوچستان باران آغاز می‌شود و سپس به شرق، غرب، شمال غرب و مرکز کشور در روز بیست و هشتم کشیده می‌شود.

وزش باد شدید از بعدازظهر 25 فروردین در پایتخت/ آغاز بارش‌های تازه از جنوب کشور

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور برای امروز و روزهای آینده اظهار داشت: امروز 24 فروردین ماه بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در استان‌های واقع در شمال شرق، شرق، جنوب شرق، جنوب کشور، شمال غرب و غرب وجود دارد و در مناطق مستعد بارش تگرگ داریم.

وی ادامه داد: امروز در سواحل خزر بارش پراکنده باران ادامه دارد و بارش در ارتفاعات و مناطق سردسیر به صورت برف است.

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: روز دوشنبه بارش‌های پراکنده در مناطقی که ذکر شد ادامه دارد و روز سه شنبه در نیمه شرقی کشور بارش همراه با کاهش نسبی دما پیش بینی شده است. هم چنین در برخی مناطق دامنه‌های جنوبی البرز رعد و برق و بارش باران محتمل است.

ضیائیان گفت: روز چهارشنبه 27 فروردین ماه در استان‌های بوشهر، هرمزگان، فارس و مناطقی از کرمان و سیستان و بلوچستان رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و بارش تگرگ پیش بینی می‌شود.

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: روز پنجشنبه 28 فروردین در کنار مناطقی که ذکر شد در شرق و مرکز کشور هم گستره بارش‌ها کشیده می‌شود و به تدریج غرب و شمال غرب هم بارش باران خواهند داشت. پیامد ورود این سامانه وزش باد شدید موقت، رگبار و رعد و برق و بارش تگرگ در مناطق مستعد است.

وی اضافه کرد: روز آینده اهواز و بندر عباس با بیشینه دمای 30 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهر کرد با کمینه دمای 3 درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

ضیائیان در تشریح وضعیت جوی پایتخت در روز جاری گفت: امروز آسمان تهران نیمه ابری، جهت باد در پایتخت شمال غربی و سرعت آن 14 کیلومتر در ساعت است؛ دید افقی امروز در تهران بیش از 10 کیلومتر و نم نسبی 21 درصد است.

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز آینده آسمان تهران نیمه ابری، گاهی رگبار باران و در بعد از ظهر احتمال وزش باد شدید پیش بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت 19 و 6 درجه خواهد بود.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول