اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

رئیس جمهور فرانسه تمام فستیوال ها را تا تابستان ممنوع اعلام کرد/بلاتکلیفی کن قطعی شد!

امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه اعلام کرد برگزاری تمام فستیوال های این کشور تا اواسط ماه جولای(تیرماه) ممنوع است.

رئیس جمهور فرانسه تمام فستیوال ها را تا تابستان ممنوع اعلام کرد/بلاتکلیفی کن قطعی شد!

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از ورایتی، امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه در یک برنامه تلویزیونی روز دوشنبه اعلام کرد بخاطر مبارزه با شیوع ویروس کرونا تعطیلی سراسری تا یازدهم ماه می ادامه خواهد یافت.

ماکرون اعلام کرد برگزاری تمام فستیوال های این کشور تا اواسط ماه  جولای(تیرماه) ممنوع است.

او گفت: هیچ گونه فستیوال یا رویدادی که در آن تجمع وجود داشته باشد حداقل تا اواسط جولای مجاز به برگزاری نیست. ازینرو برگزاری جشنواره فیلم کن که سازمان دهندگانش آن را تا اواخر ژئن و اوایل جولای به تعویق انداخته بودند به حالت تعلیق در می آید.

دیگر رویداد مهم فرانسه برگزاری رقابت های جهانی دوچرخه سواری «تور دو فرانس» است که برای 27 پوئن تا 19 جولای برنامه ریزی شده بود.

مسولین جشنواره کن پیش تر گفته بودند که برای برگزاری این رویداد نیازمند چراغ سبز مسولان عمومی، وزیر بهداشت، وزیر کشور، مقامان منطقه ای آلپ و شورای شهر کن برای به تعویق انداختن هفتاد و سومین رویداد سالانه کن به اواخر ژوئن و اوایل جولای هستند. 

تعویق کن به اواخر جولای یا آگوست برای این رویداد بسیار بغرنج و پیچیده خواهد شد چراکه کن یک مقصد تعطیلات عمومی است و از چهارم جولای شاهد حضور گردشگران می شود. از طرفی، فصل پائیزه فستیوال قبلا برای جشنواره هایی چون «ونیز» «تورنتو» و «سن سباستین» برنامه ریزی شده است. مسولین کن هنوز واکنشی نسبت به این دستور امانودل ماکرون نشان نداده اند.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول