اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

برگزاری « پویش همدلی» با هدف کمک مومنانه به نیازمندان توسط قرارگاه جهادی دانشگاه امام صادق(ع)

«پویش همدلی» در پاسخ به فرمایش رهبر انقلاب درباره برگزاری رزمایش کمک مومنانه به نیازمندان، به همت قرارگاه جهادی دانشگاه امام صادق (ع) جهت خدمت رسانی عمومی در محدوده منطقه ۲ تهران آغاز به کار کرد.

برگزاری « پویش همدلی» با هدف کمک مومنانه به نیازمندان توسط قرارگاه جهادی دانشگاه امام صادق(ع)

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، در پاسخ به فرمایش رهبر انقلاب درباره رزمایش کمک مومنانه و همچنین باتوجه به وضیعت خاص کشور در شرایط اقتصاد کرونایی که موجب تعطیلی بسیاری از کسب و کارها و افزایش ضریب آسیب پذیری اقشار آسیب پذیر جامعه شده است؛  قرارگاه جهادی دانشگاه امام صادق (ع) در راستای ایفای نقش خود در رزمایش سراسری مساوات و همیاری، اقدام به ایجاد «پویش همدلی» کرده است.

این پویش با هدف جمع‌آوری کمک های نقدی جهت تهیه بسته مواد غذایی و بهداشتی و اطعام فقرا در ماه مبارک رمضان (در محدوده منطقه ۲ تهران) با استفاده از کمک های نقدی مردمی راه‌اندازی شده است.

 

علاقه‌مندان به شرکت در این پویش می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به کانال اطلاع رسانی این قرارگاه در پیامرسان بله به نشانی @jahadi_isu  یا یا تماس با شماره ۰۹٣٩٢۴١١٧٩٩ ارسال کند.

همچنین علاقمندان می توانند کمک های نقدی خود را نیز به شماره حساب 68743574 نزد بانک ملت به نام «دفتر اعزام مبلغ دانشگاه امام صادق علیه‌السلام) و یا به شماره کارت 5022 2910 7195 5064 نزد بانک پاسارگاد به نام «محمد احمدی» واریز کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول