اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

دولت در طرح رزمایش مومنانه یک تسهیلگر است/ خیرین مشارکت کنند

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: رزمایش کمک مومنانه یک طرح دولتی نیست، بلکه دولت در این طرح تنها یک تسهیلگر است که انتظار داریم شاهد مشارکت بالای خیرین و تک تک آحاد جامعه در این طرح باشیم.

دولت در طرح رزمایش مومنانه یک تسهیلگر است/ خیرین مشارکت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، بهروز اکرمی ظهر امروز در جلسه هماهنگی اجرای طرح  مومنانه در راستای اهدای ۱۰۰ هزار بسته معیشتی برای مردم اظهار کرد: به منظور اجرای هرچه بهتر این رزمایش تمام فرمانداران 12 شهرستان استان به حالت آماده‌باش درآمده و کار را آغاز کرده‌اند.

وی تصریح کرد: سه مرحله طرح برای این مهم در نظر گرفته شده که نخستین مرحله شامل شناسایی جامعه هدف و افراد نیازمند با کمک فرمانداران، دهیاران، شهرداران، ائمه جماعت مساجد، خیرین و مراکزی چون بهزیستی و کمیته امداد است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: دومین مرحله جمع آوری کمک‌های مردمی و دعوت از کسانی است که مایل هستند در این طرح که از پیشنهادات ارزشمند مقام معظم رهبری در راستای کمک به نیازمندان است، مشارکت کنند.

اکرمی از پیش‌بینی تامین و توزیع 100 هزار بسته معیشتی در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: سومین مرحله طراحی نحوه اجرای طرح و توزیع بسته‌ها است که با کمک فرمانداری‌ها به اجرا در خواهد آمد که بر اساس آن سهمیه شهرستان‌های استان شامل اراک ۳۵هزار بسته، ساوه ۲۰ هزار بسته، شازند 7 هزار، زرندیه ۱۰هزار، محلات و دلیجان هرکدام ۶ هزار، خمین 5 هزار، تفرش سه هزار و شهرستان‌های فراهان، آشتیان، خنداب و کمیجان هر کدام ۲ هزار بسته تعیین شده است. 

وی  از مشارکت ۵۰۰ تا یک میلیون ریالی کارمندان استان در این طرح خبر داد و اظهار داشت: در توزیع کمک مومنانه هیچ اعتبار دولتی هزینه نمی‌شود ولی مدیریت اجرای این حرکت خداپسندانه توسط دولت عملیاتی خواهد شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار مرکزی تاکید کرد: رزمایش کمک مومنانه یک طرح دولتی نیست، بلکه دولت در این طرح تنها یک تسهیلگر است که انتظار داریم شاهد مشارکت بالای خیرین و تک تک آحاد جامعه در این طرح باشیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار مرکزی ادامه داد: سمن‌ها و انجمن‌های مردمی نقش موثری در گسترش این فرهنگ، تامین منابع مالی و توزیع و شناسایی افراد نیازمند دارند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول