اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

توزیع یک هزار و 485 بسته سبد غذایی و بهداشتی در مناطق محروم زنجان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هلال احمر یک هزار و 485 بسته سبد غذایی و پک بهداشتی را به ارزش یک میلیارد و 840 میلیون ریال در بین خانوارهای کم برخودار مناطق روستایی این استان توزیع کرد.

توزیع  یک هزار و 485 بسته سبد غذایی و بهداشتی در مناطق محروم زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان، شهرام میرزایی اظهار کرد: هلال احمر طرح «فرشتگان رحمت» را با هدف کمک معیشتی به اقشار بی بضاعت، ترویج فعالیت‌های خیرخواهانه و عام المنفعه با همکاری پرشور خیرین و داوطلبان در استان زنجان اجرا می‌کند.
وی افزود: هلال احمر استان زنجان 765 بسته سبد غذایی و معیشتی را به ارزش بیش از یک میلیارد و 300 میلیون ریال در بین خانوارهای کم برخودار توزیع شد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از توزیع 720 عدد پک بهداشتی و مواد ضدعفونی در بین خانوارهای کم برخودار استان خبر داد و گفت: توزیع این بسته‌ها به منظور پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا انجام شده است.
میرزایی، ارزش این بسته‌های بهداشتی توزیع شده را بیش از 540 میلیون ریال بیان کرد.
وی تاکید کرد: جمعیت هلال احمر استان زنجان با رویکرد دستگیری از نیازمندان و مستمندان و بهره‌گیری از توان و ظرفیت خیرین، داوطلبان طرح ملی فرشتگان رحمت را در مسیر تحقق اهداف و برنامه های خیرخواهانه اجرا می‌کند.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول