اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

پایان عملیات غربالگری و تب‌سنجی هلال احمر استان زنجان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: عملیات تب سنجی و پایش سلامت در مبادی ورودی و خروجی این استان توسط هلال احمر پایان یافت.

پایان عملیات غربالگری و تب‌سنجی  هلال احمر استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، شهرام میرزایی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برپایی پست‌های بازرسی سلامت به منظور غربالگری و تب سنجی ویروس کرونا از 9 اسفند در مبادی ورودی و خروجی استان زنجان در 24 پست آغاز شده بود.
وی خاطرنشان کرد: پایش سلامت 97 هزار و 607  نفر توسط نیروهای داوطلب، جوانان و کارکنان جمعیت هلال احمر استان زنجان با موفقیت انجام شد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این تعداد سرنشینان 38 هزار و 96 خودور  بودند که در خصوص ابتلا به ویروس کرونا سلامت آنها مورد پایش قرار گرفت.
 میرزایی ادامه داد: در این مدت پایش سلامت، 422 نفر با علائم تب شناسایی شده بودند که  369 نفر به مراکز درمانی استان ارجاع داده شدند.
وی اظهارداشت: از ابتدای غربالگری و پایش سلامت یک‌هزار و 364 نفر از داوطلبان، جوانان و نیروهای هلال احمر در پست‌های بازرسی سلامت، غربالگری و تب سنجی افراد ورودی به شهرها فعالیت کرده‌اند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از این تعداد یک‌هزار و چهار نفر داوطلب و اعضای جوانان و 360 نفر نیز از کارکنان جمعیت هلال احمر استان هستند.
میرزایی اضافه کرد: در این مدت 244 خودروی سواری، کمک دار و کمک دار سبک در ارائه خدمات فعال بود.
وی با بیان اینکه غربالگری و تب سنجی هلال احمر با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و نیروی انتظامی استان زنجان انجام شد، تاکید کرد: جمعیت هلال احمر استان زنجان دوشادوش هموطنان برای شکست و ریشه کنی کرونا در تلاش است و از هیچ خدمتی در این خصوص دریغ نمی‌کند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: عبور از بحران ویروس کرونا مستلزم عزم همگانی همه شهروندان در سطح شهرها و روستاها است و هلال احمر استان زنجان با همه توان تجهیزات و نیروها شبانه روز در تلاش است.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول