اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

نقش‌آفرینی ۱۰۰ خادمیار آستان قدس در قرارگاه مردمی سلامت گلستان

معاون امور خادمیاری نمایندگی آستان قدس‌رضوی در گلستان از نقش‌آفرینی 100 خادمیار در قرارگاه مردمی سلامت استان خبر داد.

نقش‌آفرینی ۱۰۰ خادمیار آستان قدس در قرارگاه مردمی سلامت گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، میثم ساور صبح امروز با تبریک اعیاد شعبانیه در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: خدمت‌رسانی به مردم توسط بیش از 100 خادمیار آستان قدس رضوی استان گلستان ادامه دارد و این خدمات در قالب تهیه ماسک و گان انجام و از طریق قرارگاه مردمی سلامت توزیع شد.

وی از راه‌اندازی طرح «نسیم مهر رضوی» در استان گلستان خبر داد و تصریح کرد: غذای متبرک حرم امام رضا (ع) در بین بیماران و کارکنان بیمارستان‌های درگیر با کرونا مانند صیاد شیرازی و پنج آذر گرگان توزیع می‌شود.

معاون امور خادمیاری نمایندگی آستان قدس رضوی در گلستان افزود: تلاش می‌شود غذای متبرک بین بیماران بیمارستان‌های سایر شهرهای استان که درگیر ویروس کرونا هستند توزیع شود.

ساور بیان کرد: خدام رضوی در کنار افراد بسیجی، سپاهی، ارتشی، هلال احمر، نهادها و سایر دستگاه‌های اجرایی در قالب قرارگاه مردمی سلامت به مردم خدمت می‌کنند و داین خدمت را برای خود افتخار می‌دانند.

وی نقش خادمیاران را در عرصه‌های مختلف کمک‌رسانی به مردم مهم خواند و گفت: این مجموعه در کنار سایر گروه‌های مردمی و جهادی به کمک سیل‌زدگان شتافتند و در هر جایی که نیاز باشد پای کار خواهند بود.

انتهای پیام/83001 /ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول