اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

90 پایگاه شورای سلامت محله در گرگان راه‌اندازی شد

روحانی جهادگر گلستانی از راه‌اندازی 90 پایگاه شورای سلامت محله ذیل قرارگاه مردمی سلامت استان در شهرستان گرگان خبر داد.

90 پایگاه شورای سلامت محله در گرگان راه‌اندازی شد

حجت‌الاسلام محمد گرزین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان با اشاره به تداوم فعالیت‌های جهادی روحانیون در کمک به مردم اظهار کرد: در شهرستان گرگان ۹۰ پایگاه شورای سلامت‌محله ذیل قرارگاه مردمی سلامت استان گلستان راه‌اندازی شد این پایگاه‌های سلامت‌محور در ۱۴ شهرستان شکل گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه گروه‌های مردمی فارغ از تفکرات و گرایش‌های سیاسی برای شکست ویروس کرونا به خط شدند، تصریح کرد: همانطوری که در سیل گروه‌های جهادی و مردمی به کمک دولت آمدند این همدلی در همه عرصه‌ها تداوم دارد.

این روحانی جهادگر با بیان اینکه روی ظرفیت مردمی و جهادی برای برچیدن مشکلات می‌توان حساب باز کرد، افزود: کافی است که بسیج ظرفیت‌ها و امکانات در جامعه اتفاق بیفتد، آن وقت بهترین نتیجه و اثربخشی را در جامعه شاهد خواهیم بود.

گرزین با گرامیداشت یاد و خاطر رئیس اسبق دانشگاه علوم پزشکی گلستان که در عرصه خدمت به فیض شهادت رسید، گفت: این پزشک گلستانی از همان ابتدای شیوع کرونا فداکارانه به بیماران خدمت کرد و در این راه آسمانی شد تا به عنوان نخستین شهید سلامت استان لقب بگیرد.

وی از مردم خواست تا با رعایت نکات بهداشتی به سلامت خود، خانواده و جامعه کمک کنند، ابراز کرد: اکنون در برهه جنگ بیولوژیک قرار داریم و کادر درمانی در خط مقدم این جبهه هستند، مردم با رعایت در خانه ماندن می‌توانند قطع زنجیره انتشار این ویروس به کادر درمان کمک کنند.

این روحانی جهادگر به فعالیت‌های نیروهای مردمی، جهادی و بسیجی در استان اشاره کرد و گفت: اقلام بهداشتی مورد نیاز مراکز درمانی و بیمارستانی با بسیج ظرفیت مردمی و جهادی تهیه می‌شود.

گرزین از ارسال کمک‌های مردمی نظیر ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی و گان در دو مرحله به ۱۵ بیمارستان استان خبر داد و گفت: تا شکست کرونا در کنار مردم خواهیم بود.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول