اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

غربالگری یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در پست‌های پایش هلال‌احمر آذربایجان‌ غربی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌ غربی گفت: یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در پست‌های پایش غربالگری «کووید۱۹»، توسط اعضای سازمان جوانان و امدادگران جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌غربی غربالگری شدند.

غربالگری یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در پست‌های پایش هلال‌احمر آذربایجان‌ غربی

سعید رهبرسوره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح ملی غربالگری، در استان آذربایجان‌غربی یک میلیون و ۳۸۳ هزار و ۹۹۴ نفر توسط اعضای جوانان و امدادگران استان آذربایجان غربی در ورودی‌های شهرستان‌های استان مورد پایش سلامت قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: با تلاش جوانان و امدادگران استان آذربایجان‌غربی از ابتدای شیوع ویروس کووید ۱۹ تا ۱۴ فروردین در استان۵۸۳ هزار و ۴۰۸ خودرو مورد پایش تب‌سنجی قرار گرفتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی افزود: جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی در ۵۴ نقطه از مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان پست‌های غربالگری برپا کرد که به صورت شبانه روزی در حال تلاش برای کنترل و مبارزه با کرونا بودند که در این پست‌ها ۶۳۷ پرسنل و اعضای جوانان مشارکت داشتند.

رهبر خاطرنشان کرد: جمعیت هلال‌احمر استان از تمام امکانات و راهکارهایی که توانسته جهت مقابله با ویروس کرونا استفاده کرده است به طوری که در این راستا اولین و بزرگترین کارگاه آموزش مجازی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در فضای مجازی را با مشارکت بیش از ۵۰۰ نفر از اعضای جوانان با همکاری معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال‌احمر برگزار ‌کرد، که در پایان آزمون قبول شدگان این دوره گواهینامه‌های خود را به صورت الکترونیکی دریافت کردند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول