اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

باید ضعف در «ساندا» را با استعدادیابی پایه ووشو تقویت کرد

رئیس هیأت ووشو استان اصفهان گفت: در اصفهان در بخش تالو بسیار قوی هستیم اما در بخش ساندا ضعف داریم، طبق برنامه ریزی‌های انجام شده مقرر شد که از طریق رده‌های پایه و جذب استعدادها بخش ساندا استان را نیز تقویت کنیم.

باید ضعف در «ساندا» را با استعدادیابی پایه ووشو تقویت کرد

محسن روناسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان پیرامون عملکرد کلی هیأت ووشو استان در سال ۹۸ اظهار داشت: با توجه به عملکرد سال‌های گذشته ووشو در اصفهان، در سال ۹۸ نیز ووشو استان در سطح کشور مقام اول را در رده‌های سنی مختلف کسب کرد، در سال ۹۸ با توجه به برگزاری مسابقات استانی در رده‌های مختلف ۳۵ نفر از ووشوکاران اصفهانی به اردو تیم‌ ملی دعوت شدند.

رئیس هیأت ووشو استان اصفهان ادامه داد: در دو حوزه اصلی ووشو اصفهان یعنی خانه ووشو مارچین و شهرک ولیعصر کلاس‌های آموزشی توسط برترین مربیان استان به صورت پیاپی برگزار شد که در نهایت حوزه آموزش ووشو اصفهان توسط اداره کل ورزش و جوانان استان به مقام نخست در بین تمام رشته‌های ورزشی استان دست یافت.

وی تصریح کرد: در خانه‌های ووشو استان اصفهان با کمبود تجهیزات سخت‌افزاری مواجه بودیم که خوشبختانه توانستیم نواقص و نیاز‌ها را بر طرف کنیم، همچنین هیأت‌های‌ شهرستان چند  نقطه از استان نیز در سال ۹۸ راه‌اندازی و بهره‌برداری شد.

روناسی افزود: طبق روال هر سال مراسم تقدیر از قهرمانان و پیشکسوتان نیز در سال ۹۸ صورت گرفت؛ در بخش اداری نیز با تغییرات مواجه بودیم که این تغییرات عمدتا برای استفاده از تمام پتانسیل‌های موجود در استان شکل گرفته است.

رئیس هیأت ووشو استان اصفهان در خصوص اصلی‌ترین مشکل ووشو استان در سال ۹۸ گفت: اصلی‌ترین مشکل در ووشو استان بحث عدم گرایش ورزشکاران به سمت رشته ساندا بود، در اصفهان در بخش تالو بسیار قوی هستیم اما در بخش ساندا ضعف داریم، طبق برنامه ریزی‌های انجام شده مقرر شد که از طریق رده‌های پایه و جذب استعدادها بخش ساندا استان را نیز تقویت کنیم.

وی در خصوص برنامه هیأت ووشو استان برای سال ۹۹ افزود: برنامه برگزاری مسابقات جام رمضان را در دستور کار داشتیم که با شیوع بیماری کرونا برگزاری این بازی‌ها در هاله‌ای از ابهام است، مسابقات استانی نیز چنانچه طبق برنامه با تغییری مواجه نشویم از اواخر خرداد ماه آغاز خواهد شد، همچنین در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری لیگ استانی ووشو در دو‌ بخش آقایان و بانوان هستیم.

انتهای پیام/۶۳۱۰۷/ص۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول