اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

شکست ووشوکاران اصفهانی در لیگ برتر

هفته سوم و چهارم رقابت‌های لیگ برتر ووشوی باشگاه‌های کشور برگزار شد و هیأت ووشو اصفهان در 2 دیدار شکست خورد.

شکست ووشوکاران اصفهانی در لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دیدارهای هفته سوم و چهارم لیگ برتر ووشو باشگاه‌های کشور در بخش مردان، امروز سه‌شنبه (10 دی‌ماه) در آکادمی ووشو پیگیری شد.

هشت تیم حاضر در این مسابقات در دو گروه به صورت رفت و برگشت به مصاف هم می‌روند تا چهره تیم‌های راه‌یافته به مرحله نیمه‌نهایی مشخص شود.

در گروه نخست، دانشگاه‌آزاد بندرعباس، پاس ناجا، هیأت همدان و هیأت البرز حضور دارند؛ در گروه دوم نیز، پارس جنوبی، باشگاه مقاومت، هیأت اصفهان و هیأت بندر ماهشهر رقابت‌ می‌کنند.

در همین چارچوب امروز و در هفته سوم تیم هیأت ووشو اصفهان به مصاف پارس جنوبی رفت و با نتیجه 12 بر 2 شکست خورد؛ هیأت اصفهان در هفته چهارم نیز مقابل هیأت بندر ماهشهر با نتیجه 9 بر 4 بازی را واگذار کرد.

در گروه دوم پارس جنوبی با سرمربیگری «حسین اوجاقی» در ساندا و «فرشاد عربی» در تالو برابر حریفان امروز خود به 2 پیروزی مقتدرانه رسید تا با 3 بازی و 9 امتیاز صدرنشین گروه باشد؛ هیأت ووشو اصفهان نیز بدون امتیاز در رده چهارم است.

انتهای پیام/63090/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول