اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

انتظامی: شرط بهره‌مندی سینماداران از حمایت‌ها، اخراج نکردن کارکنان‌ است

رئیس سازمان سینمایی شرط بهره‌مندی سینماداران از بسته حمایتی برای جبران خسارت‌های ناشی از شیوع کرونا را اخراج نکردن کارکنان سینماها عنوان کرد.

انتظامی: شرط بهره‌مندی سینماداران از حمایت‌ها، اخراج نکردن کارکنان‌ است

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، اخیراً شنیده شده است برخی پردیس‌های سینمایی در پی تعطیلی یک ماه و نیمه ناشی از شیوع کرونا، کارکنان خود را اخراج کرده‌اند! این اقدام واکنش حسین انتظامی رئیس سازمان سینمایی را در پی داشت.

انتظامی در حساب توییتری خود نوشت: «استفاده سینماها و سایر مراکز خدماتی سینمایی از حمایت‌ها، تسهیلات و منابع ‎سازمان سینمایی (اعم از مستمر و مصوبات ویژه ‎کرونا) منوط به آن‌ است که همکاران خود را اخراج نکنند.»

سینماهای سراسر کشور از ۳ اسفندماه ۹۸ با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و بنابر اعلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تعطیل شده‌اند و زمان بازگشایی آن‌ها مشخص نیست. 

سازمان سینمایی برای جبران ضرر و زیان صنعت سینما در ایام تعطیلات کرونایی پیش‌نویس بسته‌ای حمایتی را آماده کرد. تخصیص نوبت‌های نمایش فیلم به صورت شبانه، افزایش زمان نمایش فیلم‌های پرفروش، افزایش روز‌های نیم بها با هدف رشد ضریب اشغال، تغییر بازپرداخت وام سینماگران و هنرمندان و بخشودگی جرایم دیرکرد از سوی صندوق اعتباری هنر، اقداماتی است که بعد از بازشدن سینما‌ها عملی می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول