اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

جشنواره مردمی هنری «همه با هم علیه کرونا» حوزه هنری آذربایجان‌شرقی

فراخوان جشنواره مردمی هنری «همه با هم علیه کرونا» حوزه هنری آذربایجان‌شرقی منتشر شد.

جشنواره مردمی هنری «همه با هم علیه کرونا» حوزه هنری آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان‌شرقی، با توجه شرایط کنونی کشور به‌دنبال شیوع بیماری کرونا و اهمیت خانه به‌عنوان امن‌ترین مکان جهت قطع زنجیره انتقال، حوزه هنری استان اقدام به برگزاری جشنواره هنری «همه با هم علیه کرونا» در راستای بیان اهمیت استقرار در خانه و گذراندن وقت با خانواده در راستای مبارزه و آگاه‌سازی مردم و همچنین حمایت از مدافعان کرده است.

این جشنواره در پنج بخش، داستانک، شعر، کاریکاتور، عکس و ایده‌های جذاب با محوریت موضوعاتی چون «ایفای نقش اجتماعی در برابر بیماری کرونا», «جلوه‌های فاصله‌گذاری و علل #در_خانه_بمانید»، «پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا» و «قدردانی از خدمات کادر درمانی و مدافعان سلامت» آثار هنرمندان را خواهد پذیرفت.

این گزارش حاکی است، شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد است و شرکت‌کنندگان می‌توانند بدون محدودیت سنی و تعداد آثار ارسالی در تمام بخش‌ها شرکت کنند.

کلیه حقوق مادی و معنوی آثار  ارسال شده برای انتشار در اختیار حوزه هنری آذربایجان‌شرقی بوده و آثار به فراخور دریافت، در فضای مجازی منتشر خواهد شد، جوایز برگزیدگان این جشنواره نیز به ترتیب نفرات اول هر بخش 7 میلیون ریال، نفرات دوم هر بخش  5 میلیون ریال و نفرات سوم هر بخش 3 میلیون ریال خواهد بود.

 لازم بذکر است، علاقمندان می‌توانند تا ۲۹ فروردین ماه آثار خود را از طریق ایمیل  artabriz@yahoo.com ، دایرکت اینستاگرام حوزه هنری  @HHtabriz ، نرم‌افزار واتساپ به شماره 09337569957 به جشنواره ارسال کنند.

شهروندان و هنرمندان می‌توانند جهت شرکت و کسب اطلاعات بیشتر به سایت حوزه هنری آذربایجان‌شرقی به آدرس artabriz.ir در جریان فعالیت‌های دبیرخانه جشنواره قرار گیرند.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول