اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

۴ ورودی اصلی ورامین به مناطق جنوبی شهرستان مسدود شد

فرماندار شهرستان ورامین گفت: به منظور جلوگیری از حضور مردم در مناطق و مزارع جنوبی شهرستان ورامین در روز طبیعت، چهار ورودی اصلی شهرستان به سمت مناطق جنوبی مسدود شد.

۴ ورودی اصلی ورامین به مناطق جنوبی شهرستان مسدود شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حسین کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص مسدود بودن ورودی‌های اصلی ورامین در روز طبیعت اظهار داشت: ورودی شهر جوادآباد از منطقه حصارک، ورودی روستای آبباریک به سمت جوادآباد، ورودی روستای موسی‌آباد بختیاری از انتهای شهرک رضی و ورودی روستای احمدآباد پس از ریل راه‌آهن سراسری تهران مشهد از ساعت ۲۴ امشب مسدود می‌شود.

وی ادامه داد: ورود خودروها به سمت شهر ورامین مانعی ندارد و می‌توانند در داخل شهر تردد کنند.

فرماندار ورامین خاطرنشان کرد: با توجه به در پیش بودن ۱۳ فروردین روز طبیعت، تمهیداتی از جمله تعطیلی تمامی بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها و مسدود شدن مسیرهای منتهی به بوستان‌ها صورت گرفته و از استقرار خودروها در حاشیه‌ خیابان‌ها، معابر، حاشیه مزارع، بوستان‌ها و میادین شهر با همکاری پلیس راهور جلوگیری به عمل خواهد آمد.

کاغذلو بیان داشت: با همکاری پلیس راهور، خودروهایی که به تذکرات پلیس توجه نکنند با جریمه ۵۰۰ هزار تومانی مواجه شده و در صورت اصرار بر تخلف با استفاده از جرثقیل که در میادین اصلی شهر مستقر خواهد شد، به پارکینگ منتقل می‌شوند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول