اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

جلوگیری از ورود 35 هزار خودروی غیربومی به دماوند/ بلوار گیلاوند تا 16 فروردین تعطیل است

سرپرست فرمانداری دماوند گفت: با توجه به بازگشت مسافران تمامی‌ صنوف اعم از ضروری و غیر ضروری در بلوار آیت الله خامنه‌ای منطقه گیلاوند که گذرگاه مسافران از محور دماوند فیروزکوه بوده از امروز تا ۱۶ فروردین ماه تعطیل خواهد بود.

جلوگیری از ورود 35 هزار خودروی غیربومی به دماوند/ بلوار گیلاوند تا 16 فروردین تعطیل است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از دماوند، مهدی حیدری سرپرست فرمانداری دماوند پیش از ظهر امروز در گفت‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با آغاز سال جدید و وضعیت موجود به لحاظ درگیری اقشار مختلف با ویروس کرونا، جلسات متعددی به منظور جلوگیری از شیوع این ویروس در سطح شهرستان برگزار و تدابیر لازم اتخاذ و اجرا شد.

وی ادامه داد: یکی از اقداماتی که بر اساس ابلاغیه وزارت کشور در دستور کارفرمانداری قرار گرفت، اعمال طرح محدودیت تردد بود که براین اساس ۴ ورودی شهرستان به منظور جلوگیری از ورود افراد غیرساکن و خودروهای غیربومی مسدود شد.

سرپرست فرمانداری دماوند افزود: تاکنون بر اساس آمار تقریبی پس از گذشت ۴ روز از اجرای این طرح از ورود بیش از ۳۵ هزار خودرو غیربومی جلوگیری شده است.

حیدری با اشاره به شروع بازگشت مسافران از امروز بیان کرد: با توجه به اینکه از امروز دوازدهم فروردین‌ماه شاهد بازگشت مسافران خواهیم بود، به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و همچنین جلوگیری از توقف مسافران در سطح شهرستان تدابیری اتخاذ و در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: تمامی‌ صنوف اعم از ضروری و غیرضروری در بلوار آیت الله خامنه‌ای منطقه گیلاوند که گذرگاه مسافران از محور دماوند  فیروزکوه بوده از امروز تا ۱۶ فروردین ماه تعطیل خواهد بود تا هیچ گونه مجالی برای توقف مسافران وجود نداشته باشد.

سرپرست فرمانداری دماوند خاطرنشان کرد: نظارت و بازرسی بر فعالیت صنوف در این مدت با افزایش نیروی انسانی بیش از گذشته خواهد بود و در صورتی که هر یک از واحدهای صنفی از قانون تمرد کنند جریمه شده و واحد آن‌ها پلمب خواهد شد.

حیدری یادآور شد: همچنین تفرج در فضاهای عمومی نیز ممنوع بوده و تمام تفرجگاه‌ها توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر‌ها تعطیل شدند و این شرایط و محدودیت‌ها در ۲ شهر آبعلی و رودهن که در محور هراز قرار دارند نیز انجام خواهد شد تا هیچ‌گونه مشکلی در این خصوص به وجود نیاید.

انتهای خبر/۶۷۰۶۷/پ/س/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول