اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

کاهش 25 درصدی تصادفات در محورهای مواصلاتی لارستان

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی لارستان از کاهش 25 درصدی تصادفات در محورهای مواصلاتی لارستان خبر داد.

کاهش 25 درصدی تصادفات در محورهای مواصلاتی لارستان

مسعود حاج رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لارستان بابیان اینکه از 25 اسفندماه 98 تا 7 فروردین‌ماه سال جاری، 49 مورد خدمات‌رسانی جهت بیماران مشکوک به کرونا انجام‌شده است، اظهار داشت: از این تعداد، 30 مورد با علائم تنفسی به بیمارستان منتقل‌ شده‌اند.
رئیس مرکز مدیریت فوریت‌های پزشکی لارستان با اشاره به اینکه در طی این مدت 358 مورد مشاوره تلفنی در زمینهٔ بیماری کرونا به تماس‌گیرندگان با اورژانس ارائه‌ شده است، افزود: با توجه به وظیفه اصلی مرکز تلفن اورژانس، دیجیتالی بودن فرایند پاسخگویی و محدودیت در برقراری تماس برای پاسخگویی در زمینهٔ بیماری کرونا، از شهروندان تقاضا می‌شود با شماره 52248020 تماس  بگیرند.
وی با تأکید بر اینکه هرگونه تماس با شکاره 115 و سؤال در مورد کرونا ، تضییع حقوق سایرین را به دنبال دارد، تصریح کرد: به دلیل طولانی شدن مشاوره با تماس‌گیرندگان تماس با خط 115، ممکن است باعث تضییع حقوق مددجویان اورژانسی شود.
حاج رجبی با اذعان اینکه در مدت مشابه بازه زمانی اسفند و فروردین، نسبت به سال گذشته به لحاظ بروز تصادفات بین جاده‌ای در لارستان 25 کاهش وجود داشته است، خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت‌های ایجادشده به خاطر شیوع کرونا انتظار می‌رفت در این زمینه شاهد کاهش بیشتری باشیم.
وی بابیان اینکه به دلیل رعایت کامل نکات بهداشتی در انجام مأموریت‌ها هیچ‌کدام از کارکنان و نیروهای اورژانس به کرونا مبتلا نشده‌اند، اضافه کرد: بعد از هر مأموریت، آمبولانس‌ها ضدعفونی می‌شود و اقدامات پیشگیرانه صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول