اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

بهبودی ۲۸۳ بیمار مبتلا به کرونا در شاهرود و میامی +نمودار جزئیات

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود گفت: ۲۸۳ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در شاهرود با بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

بهبودی ۲۸۳ بیمار مبتلا به کرونا در شاهرود و میامی +نمودار جزئیات

رضا چمن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود با اشاره به آخرین اخبار مرتبط با کرونا ویروس اظهار کرد: تا امروز پاسخ آزمایش ۳۵۹ نفر در شهرستان‌های شاهرود و میامی مثبت اعلام شده که از این تعداد، ۲۸۳ نفر با بهبودی از بیمارستان مرخص شدند.

وی افزود: تقریباً ۷۹ درصد از بیماران مبتلا به کرونا در جمعیت زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود بهبود یافته‌اند.

چمن بر ضرورت استمرار طرح «در خانه ماندن» و پرهیز از هرگونه دید و بازدید و مسافرت و همچنین به رعایت اصول خودمراقبتی و کنترل تماس‌ها در منزل و به خصوص در ارتباط با سالمندان و کسانی که بیماری‌های مزمن زمینه‌ای دارند، تأکید کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود اضافه کرد: در راستای طرح ملی مقابله با کرونا، تاکنون ۸۲ درصد از جمعیت زیرپوشش شامل ۲۱۲ هزار نفر از نظر ابتلا به کرونا ویروس غربال شده‌اند.

چمن خاطرنشان کرد: پیگیری فعال کسانی که اطلاعات سامانه خودارزیابی (salamat.gov.ir) را تکمیل کرده‌اند، در دستور کار قرار دارد و تاکنون عملکرد آن ۸۶ درصد بوده است.

وی تأکید کرد: همچنین میزان پیگیری فعال مبتلایان به ویروس کرونا در جمعیت زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود ۹۲ درصد بوده است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول