اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

بررسی آماری شیوع کرونا در استان سمنان تا ۹ فروردین+ نمودارها

طبق آخرین آمارها، شمار کرونایی‌های استان سمنان تا روز نهم فروردین ماه به ۷۵۹ نفر رسیده است.

بررسی آماری شیوع کرونا در استان سمنان تا ۹ فروردین+ نمودارها

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، بنا بر اعلام رؤسای دو دانشگاه علوم پزشکی در استان سمنان که هشت شهرستان این استان را زیرپوشش خود دارند، در یک روز گذشته، موارد جدیدی از ابتلا به ویروس کرونا به‌طور رسمی در کشور شناسایی شده که آخرین خبرها از مشاهده ۱۰ مورد جدید ابتلا به این ویروس در استان سمنان حکایت دارد. 

بر همین اساس، آمار تجمیعی مبتلایان قطعی به کرونا به تفکیک استان‌های مختلف کشور نشان می‌دهد که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در هشت شهرستان شاهرود، میامی، سمنان، دامغان، گرمسار، مهدی‌شهر، سرخه و آرادان که زیرپوشش دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود هستند، به ۷۵۹ نفر رسیده است.

همچنین شمار افراد بهبودیافته از ویروس کرونا در استان سمنان تا روز نهم فروردین‌ماه به ۶۰۷ نفر رسیده است.

بر پایه آمارهای دریافت‌شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی سمنان تا روز نهم فرودین ماه، ۴۰۹ نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا شده‌اند و شمار مبتلایان جدید، صفر اعلام شده است.

شمار افراد بهبودیافته از ویروس کرونا در ۶ شهرستان زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان تا روز نهم فروردین‌ماه به ۳۳۱ نفر رسیده است.

بنا بر اعلام رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود که دو شهرستان شاهرود و میامی را در این استان زیرپوشش خود دارد، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این دو شهرستان به ۳۵۰ نفر رسیده است.

بر پایه آمار دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، شمار مبتلایان جدید در شهرستان‌های شاهرود و میامی، ۱۰ نفر است.

همچنین شمار افراد بهبودیافته از ویروس کرونا در دو شهرستان زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تا روز نهم فروردین‌ماه به ۲۷۶ نفر رسیده است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول