اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

نصب روشویی در اماکن پرتردد تهران توسط اوقاف شرق تهران

با توجه به لزوم شست‌وشوی مستمر دست‌ها برای جلوگیری از شیوع کرونا، اداره اوقاف شرق تهران اقدام به ساخت و نصب روشویی‌هایی در معابر و اماکن پرتردد تهران کرده است.

نصب روشویی در اماکن پرتردد تهران توسط اوقاف شرق تهران

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، گروه‌های جهادی به همراه خادمان افتخاری بقاع متبرکه استان تهران به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، اقدام به ضدعفونی خیابان‌ها و معابر می‌کنند.

همچنین توزیع مواد ضدعفونی و تولید و توزیع ماسک از دیگر اقداماتی است که توسط خادمان امامزادگان برای مهار کرونا صورت می‌گیرد. به گفته معاون فرهنگی اداره اوقاف استان تهران، یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از موقوفات خیران استان تهران نیز برای مبارزه با کرونادر نظر گرفته شده است.

علاوه بر این، با توجه به تأکید سازمان جهانی بهداشت و ستاد مبارزه با کرونا مبنی بر شست‌وشوی دائم دست‌ها برای جلوگیری از کرونا، اداره اوقاف شرق تهران اقدام به ساخت روشویی و نصب آن در معابر و مکان‌های پرتردد شهر تهران همچون سوپرمارکت‌ها، نانوایی‌ها و میادین میوه و تره بار کرده است.

روشویی‌های ساخته‌ شدن توسط نیروهای جهادی قرارگاه شهید ابراهیم هادی با هزینه تقریبی ۲۰۰ هزار تومان تهیه شده است و در مرحله نخست تاکنون ۵۰ روشویی ساخته و آماده نصب است.

به گزارش فارس، بر اساس اعلام ستاد مبارزه با کرونا و تصمیم مسؤولان دولتی تمامی پارک‌ها و مراکز تجاری در تهران تعطیل است و همواره بر کاهش تردد غیرضرور توصیه می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول