اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

پیش‌بینی‌ بارش‌های پراکنده در چهارمحال و بختیاری

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از اواخر وقت امروز با ورود سامانه بارشی جدید به آسمان استان برای فردا شاهد بارش‌های پراکنده خواهیم بود، گفت: موج دیگری از عصر جمعه وارد خواهد شد.

پیش‌بینی‌ بارش‌های پراکنده در چهارمحال و بختیاری

مهرداد قطره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به اینکه از اواخر وقت امروز با ورود سامانه بارشی جدید به آسمان چهارمحال و بختیاری برای فردا شاهد بارش‌های پراکنده خواهیم بود، گفت: این بارش‌ها بین 2 تا 3 میلی‌متر در مناطق بروجن، سامان و بن خواهد بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در کوهرنگ، اردل و لردگان تا 5 میلی‌متر بارش خواهیم داشت، افزود: موج دیگری از عصر روز جمعه وارد استان خواهد شد که طی شنبه و اواسط یکشنبه بارشی در حدود 8 تا 10 میلی‌متر خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه در مجموع اگر کشاورزان بخواهند در این مناطق از کود شیمیایی استفاده کنند فرصت فراهم است و به‌ دلیل تواتر این سیستم‌ها که غالبا در بعد از ظهرها رگبار پراکنده دارد فعلا خطر سرمازدگی وجود ندارد، اضافه کرد: صبح امروز کوهرنگ با دمای منفی 3 درجه سردترین نقطه استان گزارش شده است.

انتهای پیام/3339

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول