اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ورود سامانه بارشی جدید از اواخر وقت فردا

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: سامانه جدید بارشی از اواخر وقت چهارشنبه وارد استان می‌شود و سبب بارش‌های پراکنده در مناطق مختلف خواهد شد.

ورود سامانه بارشی جدید از اواخر وقت فردا

مهرداد قطره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به اینکه صبح امروز کوهرنگ با دمای 5 درجه زیر صفر سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود، گفت: سامانه جدید بارشی از اواخر وقت چهارشنبه وارد استان می‌شود و سبب بارش‌های پراکنده برف و باران در مناطق مختلف خواهد شد.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه میانگین وزنی بارندگی سال زراعی جاری استان از مهرماه 98 تا 5 فروردین‌ماه 99 به میزان 399 میلی‌متر است، افزود: این میزان نسبت به دوره مشابه سال قبل در حدود 31 درصد کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه میانگین بلندمدت بارندگی چهارمحال و بختیاری در همین بازه زمانی در حدود 14 درصد کاهش یافته است، اضافه کرد: نسبت به میانگین سال زراعی کامل از یک‌مهرماه تا 31 شهریورماه سال بعد 31 درصد کاهش بارندگی داریم.

قطره با اشاره به اینکه خطر خشکسالی در استان جدی است، گفت: باید در این خصوص تمهیدات جدی اندیشیده شود.

انتهای پیام/3339

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول