اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

جشن نوروز در «خجند» تاجیکستان + تصاویر

جشن نوروز امسال تاجیکستان در مرکز استان سغد و با شرکت رئیس جمهور این کشور برگزار شد.

جشن نوروز در «خجند» تاجیکستان + تصاویر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، جشن نوروز امسال در شهر «خجند»، مرکز استان سغد و با شرکت «امامعلی رحمان» رئیس جمهور تاجیکستان برگزار شد.

رئیس جمهور تاجیکستان طی سخنانی در این مراسم ضمن عرض تبریک به ساکنان و سایر اقوام حوزه نوروز برای همه آنها موفقیت، صلح، ثبات و اتحاد در سال جدید را آرزو کرد.

وی در ادامه در مورد اهمیت این جشن باشکوه، احیا و رعایت سنن خوب نیاکان، اقدامات سازنده در زمینه بهبود محیط زیست و سخاوتمندی با هدف حمایت از اقشار نیازمند جامعه که یکی از ارکان ذاتی عید باستانی نوروز است، صحبت کرد.

رحمان سهم ساکنان استان سغد تاجیکستان در اجرای سیاست سازنده دولت، تحقق برنامه های دولتی و اهداف استراتژیک این کشور را مثبت ارزیابی کرد.

باید گفت که با وجود شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان و لغو تمامی برنامه های جمعی در بسیاری از کشورهای دنیا مردم تاجیکستان نوروز امسال را تقریبا همانند سال های قبل با حضور گسترده در تمامی شهر و نواحی و استان های این کشور جشن گرفتند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول