اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

سین سلامت در سفر نیست/ مردم گلستان در خانه بمانند

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلی شورای اسلامی با اشاره به لزوم قطع زنجیره اتصال در بیماری کرونا از مردم استان گلستان و استان‌هایی که بیشترین مراوده را با مردم این استان دارند خواست در ایام نوروز از سفر خودداری کرده و در منزل بمانند.

سین سلامت در سفر نیست/ مردم گلستان در خانه بمانند

علیرضا ابراهیمی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه بیماری کرونا همچنان سیر صعودی دارد، اظهار کرد: با نزدیک شدن به ایام بهار و عید نوروز بیم آن می‌رود که افراد بیمار ناقل که در دوران نهفتگی اولیه بیماری خود قرار دارند و از بیماری و ناقل بودن خود مطلع نیستند با اقدام به مسافرت ضمن انتقال بیماری به دیگر مناطق، جان خود و خانواده‌های میزبان خود را در آن نواحی دچار مخاطره جدی کنند.

وی با بیان اینکه مجموعه بهداشت و درمان کشور و مسوولان کشوری و لشکری تاکید دارند که مردم فهیم ما مسافرت‌های خود را به زمان دیگری موکول کنند، افزود: تنها با این اقدام است که می‌توان زنجیره بیماری را گسسته و به لحاظ غربالگری و دیگر فرآیندهای آماری جمعیت، مدیریت و کنترل لازم را داشت.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه قرنطینه افراد بیمار در مسیر شهرها و ممانعت از ادامه مسافرت آنها می‌تواند به طور کامل اجرایی شود، خاطرنشان کرد: به همین منظور از مردم فهیم و با فرهنگ استان‌های گلستان، سمنان، خراسان و سیستان و بلوچستان می‌خواهیم با توجه به مراوداتی که از گذشته تاکنون با هم داشته و دارند به همه اقوام، خویشان و میهمانان خود اعلام کنند که در عین مهمان نوازی و خونگرمی، برای جلوگیری از شیوع بیماری و حفظ جان خانواده‌هایشان در نوروز 99 به هیچ مسافرتی نخواهند رفت و شرایط استقبال از هیچ مسافری را نیز در این ایام نخواهند داشت.

ابراهیمی با ابراز امیدواری بابت ریشه کن شدن کامل این بیماری در کشور در سریع‌ترین زمان ممکن، ادامه داد: قطعا مردم مهربان و شایسته استان‌های شمالی به ویژه استان گلستان پس از رفع این بیماری میزبانان خوبی برای همه مردم شریف ایران اسلامی خواهند بود.

وی با دعوت از همه هم استانی‌های عزیز گلستانی به ویژه مردم شریف آزادشهر و رامیان برای ماندن در منزل و شرکت در کمپین در منزل بمانیم، گفت: با توجه به مراودات فرهنگی بسیار میان مردم سیستان و بلوچستان و استان گلستان در صورت رعایت موضوع عدم مسافرت در این ایام قطعا مردم این دو استان به سلامتی یکدیگر کمک کرده و عمق مهربانی و دلسوزی خود را به نمایش خواهند گذاشت.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول