اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

هیچ جا امن‌تر از منزل نیست/ پایش خانواده مبتلایان به کرونا

رئیس مرکز بهداشت گنبدکاووس با اشاره به ضرورت جدی گرفتن بیماری کرونا، گفت: مردم تردیدی نداشته باشند که هیچ جا امن‌تر از منزل نیست.

هیچ جا امن‌تر از منزل نیست/ پایش خانواده مبتلایان به کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، عبدالحمید پالیده امروز در جلسه بررسی اقدامات مقابله‌ای با کرونا در شهرستان گنبدکاووس که در فرمانداری شهرستان تشکیل شد با اشاره به همکاری و همیاری مردم و مسوولان برای مقابله با کرونا در شهرستان گنبدکاووس، اظهار کرد: همکاران من در حوزه پیشگیری و درمان به صورت شبانه‌روزی در حال تلاش هستند تا بتوانیم با کنترل این بیماری از این چالش بزرگ هر چه زودتر عبور کنیم.

وی با بیان اینکه امروز همه تلاش‌های ما باید بر روی قطع زنجیره انتقال متمرکز شود، افزود: با وجود کاهش تعداد بستری در یکی دو روز اخیر ما معتقدیم ابتلای پنهان همچنان وجود دارد و امکان آنکه افراد به بیمارستان مراجعه نکنند وجود دارد.

رئیس مرکز بهداشت گنبدکاووس با تاکید بر اینکه مردم این را بدانند و تردیدی نداشته باشند که هیچ جا امن‌تر از منزل نیست، خاطرنشان کرد: برای مبارزه جدی با این بیماری باید شهر را خلوت کرد که متاسفانه برخی از مردم همچنان در بازار و خیابان‌ها حضور دارند و گاهی نیز تجمع می‌کنند.

پالیده از اقدام شبکه بهداشت و درمان برای چک کردن اعضای خانواده‌های مبتلایان به صورت مداوم خبر داد و گفت: این اقدام با کمک سامانه ناب دانشگاه علوم پزشکی و به منظور پایش دقیق سلامتی و عدم ابتلای اعضای خانواده این افراد صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه به شدت نگران شلوغی‌های روزهای پایانی سال و دید و بازدیدهای نوروزی هستیم، ادامه داد: درخواست ما از مسوولان شهرستانی تعطیلی سریع بازار روس، شرکت تعاونی‌های مصرف، میدان دام‌های حاشیه‌ای و غیررسمی ایجاد شده پس از تعطیلی میدان دام، جمع‌آوری دستفروش‌ها و استقرار همکاران در ترمینال‌ها برای غربالگری است.

رئیس مرکز بهداشت گنبدکاووس با بیان اینکه برای همه ما سخت بود که بخواهیم نماز سیاسی عبادی جمعه را تعطیل کنیم، تصریح کرد: از همه ائمه محترم جمعه، شورای سیاستگذاری و نماینده ولی فقیه بابت همکاری برای حفظ جان مردم و تعطیلی نماز جمعه صمیمانه تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول