اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

توزیع اینترنتی بسته‌های بهداشتی در سمنان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: ساماندهی و توزیع بسته‌های بهداشتی مانند ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده به‌صورت اینترنتی با پیشرفت کار مطلوب در استان سمنان در دست اقدام است.

توزیع اینترنتی بسته‌های بهداشتی در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حشمت‌الله عسگری ظهر امروز در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استانداری و ستاد مبارزه با کرونا در استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان اظهار کرد: فرایند تحویل بسته‌های بهداشتی به‌صورت اینترنتی به نقطه خوبی رسیده است و اجرای این طرح در روزهای آینده در استان نهایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مراحل سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این طرح به اتمام رسیده و بحث تراکنش مالی در اجرای این طرح در حال پیگیری است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان تصریح کرد: با حضور واحدهای تولیدی کوچک برای تولید ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده، پیش‌بینی می‌شود در تأمین اقلام بهداشتی برای اجرای این طرح در استان سمنان مشکلی وجود نداشته باشد.

وی ادامه داد: هر خانوار با یک کد پستی هفته‌ای یک‌بار مجاز به نام‌نویسی خواهد بود و بسته اینترنتی بر اساس همکاری پست استان، ۴۸ ساعت بعد در اختیار متقاضی قرار می‌گیرد.

عسگری خاطرنشان کرد: در کنار توزیع خرد، بحث تأمین اقلام پزشکی برای بانک‌ها و نانوایی‌ها و دیگر واحدهای صنفی در قالب دیگر توزیع می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان ادامه داد: مواد ضدعفونی‌کننده در روزهای گذشته به‌سرعت به دست نانوایی‌ها نرسیده است و نباید فاصله بین تولید و مصرف در صنف‌های حساس استان وجود داشته باشد.

عسگری اضافه کرد: تأمین الکل واحدهای تولیدی رویان دارو و کندر انجام شد و مشکل کمبود الکل به‌صورت موقتی در استان حل شد.

وی گفت: شناسنامه‌دار شدن و شفاف‌سازی نحوه توزیع الکل در سطح ملی باید مشخص شود و در استان تولیدکنندگانی برای تولید مواد ضدعفونی‌کننده می‌خواهند تولید داشته باشند که با اعطای نشان پرونده استاندارد موقت می‌توان برای تولید کالا اقدام کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان تصریح کرد: دادستان سمنان در این نشست‌ها حضور داشته باشند؛ چراکه از نزدیک از روند اجرای اقدام‌های مطلع خواهند شد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۳/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول