اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

«حمله بیولوژیکی» فشار دشمن برای به زانو در آوردن ملت ایران است

امام جمعه خیرآباد گفت: ویروس کرونا حمله بیولوژیکی و فشار حداکثری دشمن برای به زانو در آوردن ملت ایران است‌.

«حمله بیولوژیکی» فشار دشمن برای به زانو در آوردن ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام والمسلمین جعفر طزری امام جمعه خیرآباد طی پیامی تحت عنوان پیام جمعه این هفته خیرآباد اظهار داشت: امروز جامعه ما دچار ویروس کرونا شده است همه ما وظیفه داریم نکات بهداشتی را رعایت کنیم و در خانه بمانیم و موارد بهداشتی را رعایت کنیم.

طزری با بیان اینکه ویروس کرونا از چند جهت قابل بررسی است، بیان داشت: از یک جهت امتحان الهی است، بدین معنا که عده ای با گذشت و ایثار و تلاش سربلند می شوند و عده ای با احتکار و گرانفروشی روسیاه می شوند.

امام جمعه خیرآباد ادامه داد: جهت دوم از لحاظ سیاسی با توجه به احتمال آنکه این یک حمله بیولوژیکی باشد نشان دهنده فشار حداکثری دشمن برای به زانو در آوردن ملت ایران است که از جنگ روانی استفاده می کنند تا بتوانند اوضاع کشور را آشفته نشان دهند.

وی خاطر نشان کرد: از لحاظ پزشکی و مبارزه با این ویروس در رتبه دوم بعد از چین قرار دارد و خدمات پزشکی ما موجب شگفتی مجامع پزشکی دنیا شده است پس با آرامش و رعایت مسائل بهداشتی می توان از این بحران عبور کرد.

وی اظهار داشت: وقایع اخیر و بازداشت های شاهزادگان در عربستان احتمال فوت و یا وخیم بودن حال پادشاه عربستان را نشان می دهد  با این حال آنچه می توان نتیجه گرفت این است که این اقدامات مشکلات بن سلمان را بیشتر خواهد کرد.

 وی در پایان گفت: بن سلمان چند نشکل دارد اول اینکه اقدام او یک سنت شکنی در تاریخ پادشاهی آل سعود است و شاهزادگان بسیاری با این امر مخالف اند و دوم اینکه شیعیانی که محبین اهل بیت هستند همواره به خاطر جنایات او خصوصا در مسئله یمن با او مخالف اند و موصوع سوم امکان اینکه آمریکا او را کنار بزند و با بن نایف همکاری کند محتمل است چرا که می تواند هم موافق سنت پادشاهی است و هم میتواند آبرومندانه از باتلاق یمن خارج شود.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/ث20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول