اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

کرمی: همدلی می تواند نتیجه بحران کرونا در کشور باشد/ به پویش «تئاتر تعطیل نیست» بپیوندیم+ فیلم

مدیر کل هنرهای نمایشی در پویش «تئاتر تعطیل نیست» شرکت کرد و گفت: این روزها همه ما در معرض یک بحران جهانی هستیم که با همدلی می توانیم از آن عبور کنیم.

کرمی: همدلی  می تواند نتیجه بحران کرونا در کشور باشد/ به پویش «تئاتر تعطیل نیست» بپیوندیم+ فیلم

به گزارش خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، شهرام کرمی مدیر کل هنرهای نمایشی با بازدید از تماشاخانه سرو و تیم تهیه و توزیع ماسک مصطفی بیات ، به پویش «تئاتر تعطیل نیست» پیوست.

کرمی در این باره گفت: چه شعار خوبی برای این روزهای تئاتر و کشور انتخاب شده است این روزها همه ما در معرض یک بحران جهانی قرار گرفته ایم تحت عنوان کرونا که شاید فرصت خوبی برای جامعه تئاتری باشد که همدلی بیشتری با هم پیدا کنندم.

وی در ادامه افزود: امروز فرصتی شد تا من به تماشاخانه سرو بیایم و شاهد تلاش هنرمندان تئاتر باشم که با دستان خودشان و امکانات فردی پویشی راه انداخته اند.

کرمی اظهار داشت: خوشحالم که روزانه 500 تا 1000 ماسک در این محل تولید می شود بنابراین تئاتر تعطیل نیست به امید مشارکت همه هنرمندان تئاتر.

 

 

حمید نیلی رئیس انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس نیز با بازدید از تماشاخانه سرو گفت: این اتفاق در فضایی که ماسک کم است خیی اتفاق خوبی است دعوت میکنم از همه مدیران و هنرمندان تئاتر تا هر طور که می توانند کمک کنند.

 

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول