اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تولید ماسک و گان برای پرستاران توسط بانوان ناشنوای گنبدی

مدیرعامل و اعضای سازمان مردم نهاد بهزیست گنبدکاووس برای بر طرف کردن نیازمندی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی اقدام به دوخت ماسک و لباس مخصوص (گان) کرده اند.

تولید ماسک و گان برای پرستاران توسط بانوان ناشنوای گنبدی

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، «کرونا» واژه‌ای است که این روزها دیگر برای همه مردم ایران و یا حتی دنیا واژه‌ای شناخته شده و اغلب آکنده از نگرانی و بعضا اضطراب ناشی از این ویروس نامهربان است. بیماری کرونا که امروز بیش از 100 کشور دنیا را درگیر خود کرده و موجب شده مسوولان کشورهای مختلف امروز مبارزه و مقابله با این بیماری را در اولویت اقدامات و فعالیت‌های خود قرار دهند.

در این مسیر اما بدون تردید حضور مردم در کنار مسوولان و قوای دولتی و حکومتی مهم‌ترین مزیت نسبی کشورهایی است که مردم را همراه بخش‌های اجرایی و دولتی خود می‌بینند. در ایران اسلامی نیز در روزها و هفته‌های گذشته موج بزرگی از گروه‌های مردمی به میدان مبارزه با کرونا آمده و از ظرفیت‌های خود در این مسیر دریغ نکرده‌اند.

به همین منظور موسسه و شرکت تعاونی «تولیدی پوشاک بهزیست گنبدکاووس» که توسط «سیده گوهرشاد صالحیان» کارآفرین برتر و نمونه کشور و نائب رئیس کمیسیون بانوان اتاق تعاون کشور مدیریت شده و به همت اعضای خانواده آنها و جمعی از بانوان ناشنوا و کم شنوا تشکیل شده است در این ایام با احساس تکلیف و در راستای انجام رسالت‌های مردمی خود وارد عرصه شده و در حوزه تخصصی خود اقدام به تولید ماسک و لباس مخصوص کادر درمانی موسوم به «گان» کرده‌اند.

این موسسه قبل از این نیز در سیل ابتدای سال جاری اقدام به دوخت و اعطای سرویس خواب برای سیل‌زدگان کرده بود که مورد تقدیر مردم و مسوولان قرار گرفته بود.

افراد عضو این شرکت تعاونی که اغلب زنان ناشنوا و کم شنوای سرپرست خانواده و عمدتا از اقشار کمتر برخوردار هستند با عزت نفسی مثال‌زدنی و با ایثاری تمام قد با تهیه پارچه و با استفاده از لوازم شخصی و گروهی خود برای پرستاران و کادر درمانی ماسک و لباس ویژه محافظت در برابر آلودگی ویروسی تولید می‌کنند.

انتهای پیام/83014/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول