اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۲۲ بیمار کرونایی در سمنان مرخص شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: تا این لحظه، از مجموع ۴۳ مورد بیمار مثبت اعلام شده، ۲۲ بیمار با حال عمومی خوب مرخص شده‌اند.

۲۲ بیمار کرونایی در سمنان مرخص شدند

نوید دانایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: با توجه به شواهد و قرائن موجود، مبارزه با بیماری کرونا شدیدتر و جدی‌تر از قبل شده است.

وی تصریح کرد: همان‌گونه که پیش‌بینی می‌شد، بیماری روند افزایشی داشته و روزانه تعداد بیشتری از مردم عزیز ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بیان کرد: ضمن اطمینان بخشی به مردم مبنی بر تلاش مضاعف کادر بهداشت و درمان استان در راه خطیر و مهم نبرد با ویروس کرونا و بسیج همه‌جانبه تمامی امکانات استان برای تحقق شکست کامل بیماری، عاجزانه درخواست داریم که به‌منظور حفظ سلامتی خودتان و خانواده در منازل بمانید و صرفاً و تنها برای کارهای ضروری و خرید مواد غذایی بیرون بیایید.

دانایی بیان کرد: این را بدانید که خروج غیرضروری هر کدام از اعضای خانواده راه ورودی برای ویروس کرونا به داخل خانه‌تان خواهد بود. از مسافرت و سفر به شهرهای دیگر حتی برای کارهای ضروری پرهیز کنید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: تا این لحظه از مجموع 43 مورد بیمار مثبت اعلام شده، 22 بیمار با حال عمومی خوب مرخص شده‌اند و در منزل تحت مراقبت همکاران بهداشتی ما قرار دارند.

دانایی بیان کرد: در 24 ساعت گذشته نیز متأسفانه دو نفر از هم استانی‌های سمنانی جانشان را از دست دادند.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول