اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

۹۰۰ عملیات ضدعفونی و محلول‌پاشی در روستاهای گلستان اجرا شد

مدیرکل امور روستایی و شوراها استانداری گلستان گفت: طی سه شبانه‌روز گذشته بیش از ۹۰۰ عملیات ضدعفونی و محلول‌پاشی در روستاهای استان گلستان انجام شده است.

۹۰۰ عملیات ضدعفونی و محلول‌پاشی در روستاهای گلستان اجرا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط استانداری گلستان، علی نصیبی اظهار کرد: ریزش باران در برخی ساعات روز اندکی در کار وقفه ایجاد کرد لیکن با همت دهیاران و همکاری شوراهای روستایی، کشاورزان، نیروهای جهادی و مردمی، بسیجیان، نیروهای شبکه‌های بهداشت و درمان و مراکز بهداشت و سایر نهادها کار بی‌وقفه تا ریشه‌کنی کامل ویروس در روستاهای مختلف استان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی بخشداران، نیروهای روستایی با یک هماهنگی واحد به صورت شبانه‌روزی با مجاهدت و خالصانه در میدان بوده و علاوه بر محلول‌پاشی، در اطلاع‌رسانی‌های مرتبط با پیشگیری، اجرای توصیه‌های مرتبط با عدم برگزاری مراسمات، نظارت‌های بهداشتی، آماده‌سازی و توزیع محلول‌های بهداشتی و ماسک و ... فعال هستند.

مدیرکل امور روستایی و شوراها استانداری گلستان افزود: با توجه به گستردگی روستاهای استان و سکونت بیش از ۴۶.۶ درصد از جمعیت استان در روستاها، فعالیت مناسب ۹۰۸ دهیاری استان، می‌تواند تاثیر شایانی در جلوگیری از گسترش این بیماری در گلستان داشته باشد.

نصیبی خاطرنشان کرد: از این‌رو از دهیاران عزیز و اعضای شوراهای روستایی میخواهم در هماهنگی کامل با سایر نهادها و طبق برنامه‌ریزی بخشداری‌ها، همچنان با قوت تا رفع خطر مستحکم در میدان بوده و یاریگر نهادهای مرتبط با بهداشت و درمان در اجرای کامل برنامه‌های مرتبط با سلامت مردم باشند.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول