اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

اقدام قابل‌تحسین یک‌روستای گنبدی برای مهار کرونا/ تهیه 3000 مایع ضدعفونی به همت مردم روستای «پلی حاجی»

به همت مردم و با حمایت دهیاری و اعضای شورای اسلامی روستای «پلی حاجی» گنبدکاووس بالغ بر 3 هزار مایع ضدعفونی کننده جیبی تهیه و توزیع شد.

اقدام قابل‌تحسین یک‌روستای گنبدی برای مهار کرونا/ تهیه 3000 مایع ضدعفونی به همت مردم روستای «پلی حاجی»

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، کشور عزیزمان ایران اسلامی در طی دهه‌های گذشته بارها و بارها در مواقع و برهه‌های حساس و تاریخی مختلفی قرار گرفته و در مسیر پر فراز و نشیب پیشرفت و توسعه با موانع و مشکلات متعددی روبه رو شده و بعضا اتفاقات و غیرمترقبه و بلایای طبیعی نیز بر حجم این موانع افزوده است.

اما به گواه تاریخ هیچ گاه مردمان سرزمین مقدس ما در برابر این مشکلات و موانع دلسرد نشده و قافیه را نباخته‌اند، بلکه همواره با عزمی راسخ و همتی دسته‌جمعی به مدد اتحاد و برادری توانسته‌اند بر آنها فائق آمده و همواره ظفرمند و پیروز باشند.

این روزها نیز کشورمان با بیماری به نام «کرونا» روبه رو شده است که فارغ از خواستگاه و علت‌های به وجود آمدن و شیوع آن نیازمند مدیریتی همگانی و عزمی جدی در میان مردم برای عبور کم خطر از سد آن است، سدی که اگر جدی گرفته نشود و یا همت‌ها برای مقابله با آن جزم نشود موجب آسیب‌های جدی‌تری نیز خواهد شد.

به همین منظور دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای «پلی حاجی» شهرستان گنبدکاووس در اقدامی قابل تحسین با کمک تعدادی از اهالی همین روستا اقدام به تهیه مایع ضدعفونی کننده جیبی به تعداد 3 هزار عدد کرد تا این ماده بهداشتی و ضدعفونی کننده را بین مردم روستا توزیع کنند.

این مایع‌های ضدعفونی کننده بهداشتی که در قطع جیبی تهیه شده‌اند به روش توصیه شده توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس و با استفاده از ماده ضدعفونی کننده همچون «وایتکس» ساخته شده است.

بدون تردید این گونه رفتارها و اقدامات مردمی هم می‌تواند بار سنگینی را از دوش دستگاه‌های دولتی و اجرایی برداشته و هم با کمترین هزینه و کوتاه‌ترین زمان ممکن به پیشگیری و کنترل بیماری کرونا در سطح کشور کمک شایانی کند.

انتهای پیام/83014/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول