اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

نیازمند پشتیبانی نیروهای خدمات درمانی هستیم/ سمن‌ها و نهادهای مردمی به کمک دولت آمدند

فرماندار شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه در فرآیند بیماری کرونا گنبدکاووس مرکز خدمت‌رسانی به شرق استان است، گفت: از دانشگاه علوم پزشکی خواسته‌ایم که در حوزه نیروی انسانی ما را پشتیبانی کنند.

نیازمند پشتیبانی نیروهای خدمات درمانی هستیم/ سمن‌ها و نهادهای مردمی به کمک دولت آمدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، عبدالقدیر کریمی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران شهرستان گنبدکاووس پیرامون شیوع بیماری کرونا در این شهرستان با اشاره به اینکه گنبدکاووس در حال حاضر به عنوان مرکز مدیریت و معین شهرستان‌های شرق استان در مقابله با این بیماری قرار دارد، اظهار کرد: تمام توان اداری، بهداشتی، درمانی، خدماتی و مدیریتی خود را در سطح شهرستان برای این امر اختصاص داده‌ایم و از هیچ تلاشی در این حوزه دریغ نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه 59 بیمار در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) شهرستان گنبدکاووس با عنوان مشکوک به بیماری کرونا بستری هستند، افزود: تقریبا حدود نیمی از این بیماران تاکنون تست بیماری کرونا آنها مثبت اعلام شده و روند درمان خود را به خوبی پشت سر می‌گذارند.

* از خلوص نیت و تلاش جامعه پزشکی و پرستاری تشکر می‌کنم

فرماندار گنبدکاووس با تاکید بر اینکه تمام توان نیروی انسانی شهرستان در حوزه بهداشت و درمان با خلوص نیت در خدمت مردم و در مسیر مقابله با بیماری کرونا هستند، خاطرنشان کرد: صمیمانه از جهاد و تلاش بی‌وقفه جامعه پزشکی و پرستاری شهرستان گنبدکاووس تقدیر و تشکر می‌کنم.

 کریمی با اشاره به اینکه در روند مقابله با این بیماری، به لطف خدا و همراهی مردم مشکل خاصی در سطح شهرستان گنبدکاووس وجود ندارد، اضافه کرد: در روزهای آتی و احتمال بروز پیک جدید این بیماری نیازمند پشتیبانی نیروهای خدمات درمانی هستیم که امیدواریم بتوانیم از ظرفیت سایر شهرستان‌ها استفاده کنیم.

وی از نامه‌نگاری فرمانداری شهرستان گنبدکاووس با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان مبنی بر حمایت و پشتیبانی بیمارستان‌های شرق استان از بیمارستان پیامبر اعظم (ص) گنبدکاووس خبر داد و گفت: در روزهای آینده به دستگاه‌های تنفسی  (ventilator) نیاز خواهیم داشت و امیدواریم در این حوزه نیز مورد حمایت قرار بگیریم.

* ضدعفونی 2 شهر و 170 روستای شهرستان گنبدکاووس

فرماندار گنبدکاووس با بیان اینکه در روزهای اخیر تمامی سطح شهر گنبدکاووس و اینچه‌برون و بیش از 170 روستای بخش‌های مرکزی و داشلی‌برون شهرستان مورد ضدعفونی و گندزدایی قرار گرفته‌اند، تصریح کرد: از تلاش همه دهیاری‌ها، شهرداری‌ها، سمن‌ها و نهادهای مردمی که در این مسیر به ما کمک می‌کنند، سپاسگزارم.

کریمی با تاکید بر اینکه بیمارستان‌ها و مراکز پرتردد شهرستان را نیز به وسیله پهباد ضدعفونی کرده‌ایم، ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با همیاری مردم به زودی از این برهه حساس خارج شده و به شرایط پایدار در سطح شهرستان برسیم.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول