اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

لزوم اعمال محدودیت‌های بیشتر برای تردد به جزایر

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: ساعات ترددهای دریایی به جزایر کاهش یابد و محدودیت‌های بیشتری در این زمینه اعمال شود.

لزوم اعمال محدودیت‌های بیشتر برای تردد به جزایر

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فاطمه جراره در جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به شیوع ویروس کرونا بیان کرد: تصمیماتی مبنی بر کاهش ساعت ترددهای دریایی به جزایر در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گرفته شده است و مقرر گردیده که از ساعت 6 صبح الی 18 تردد به جزایر انجام شود، ولی بهتر است که برای حفظ سلامت مردم این حجم ساعت نیز کاهش یابد و برای تردد به جزایر محدودیت بیشتری اعمال شود.

وی افزود: امیدوارم که هم‌وطنان به‌منظور حفظ سلامت خود و دیگر شهروندان از سفرهای غیر ضروری به جزایر خودداری کنند تا انشاءالله این بحران و شرایط را پشت بگذرانیم.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه استان هرمزگان و شهر بندرعباس از آب و هوای خوبی در این ایام سال برخوردار است، مسافران زیادی جهت گردش و تفریح به شهر بندرعباس و استان هرمزگان سفر می‌کنند و هر ساله در ایام تعطیلات نوروز نیز شاهد تعداد زیادی از مسافران و گردشگران خواهیم بود.

جراره گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، امسال از مسؤولان ستاد اسکان مهمانان نوروزی درخواست می‌شود که این ستادها لغو گردد و همچنین ستادهای اسکان آموزش و پرورش نیز تعطیل شوند و مدارس از پذیرش مسافران و مهمانان نوروزی خودداری کنند.

وی خاطرنشان ساخت: باید همه دست به دست هم داده تا بتوانیم این بیماری را شکست دهیم که لازمه‌اش نیز کاهش مسافران و ترددهای غیر ضروری است.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در پایان یادآور شد: هم‌وطنان از سفرهای غیر ضروری خود اجتناب کنند تا شاهد حفظ سلامت مردم باشیم.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول