اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کاهش ساعات کاری ادارات استان تهران فردا اعلام می‌شود

مدیرکل روابط عمومی و اموربین‌الملل استانداری تهران از احتمال برگزاری جلسه درخصوص کاهش ساعات اداری در استان تهران برای فردا خبر داد و گفت: در حال حاضر کاهش ساعات کاری ادارات مطرح است، نه تعطیلی.

کاهش ساعات کاری ادارات استان تهران فردا اعلام می‌شود

امین بابایی مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت: مقرر شده است تصمیم گیری در خصوص کاهش ساعت کاری ادارات استان تهران فردا در جلسه‌ای با حضور نماینده تام الاختیار وزارت بهداشت در امور استان‌ها برگزار شود که به محض اتمام جلسه مصوبات آن از طریق رسانه‌ها در اختیار همشهریان قرار خواهد گرفت.

وی درباره تعطیلی ادارات در استان تهران نیز بیان کرد: فعلا بحث تعطیلی در دستور نیست و آنچه که به احتمال قوی فردا برای آن تصمیم‌گیری خواهد شد مربوط به کاهش ساعت اداری در این استان است.

بابایی همچنین در پایان خاطر نشان کرد: فردا با حضور آقای دکتر زالی و استاندار تهران برنامه تهران 20 به روی آنتن تلویزیون می‌رود که مصوبات این جلسه به استحضار همگان خواهد رسید.

به گزارش فارس پیش از این کیانوش جهانپور مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت از تصمیم گیری در خصوص کاهش ساعات ادارات در استان‌ها با نظر استانداری‌ها و ستاد مبارزه با کرونا در هر استان خبر داده بود.

انتهای پیام/67066/م/ث30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول