اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

کشف مواد ضد‌عفونی کننده احتکار شده در گنبدکاووس

فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس از کشف بیش از 135 لیتر مواد ضدعفونی کننده احتکار شده در این شهرستان خبر داد.

کشف مواد ضد‌عفونی کننده احتکار شده در گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، محمود علیفر بعد از ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران و اهالی رسانه با اشاره به وصول گزارشی از سوی شهروندان مبنی بر احتکار اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده در سطح شهرستان در انبار یکی از واحدهای صنفی، اظهار کرد: بررسی موضوع و صحت سنجی این خبر بلافاصله در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان گنبدکاووس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی شهرستان پس از هماهنگی و کسب تکلیف از مرجع محترم قضائی اقدام به ورود و بازرسی از محل کردند، افزود: در جریان بازرسی از این محل بالغ بر 135 لیتر مواد ضدعفونی کننده احتکار شده کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس از پلمب این واحد صنفی متخلف مطابق با قانون خبر داد و تصریح کرد: در جریان این پرونده و برخورد قانونی با متخلفان یک متهم دستگیر و به مراجع قضائی تحویل داده شده است.

علیفر با بیان اینکه با نظر کارشناسان ارزش مواد مکشوفه احتکار شده بالغ بر 70 میلیون ریال است، اضافه کرد: امیدواریم دیگر شاهد اینگونه اقدامات ناصواب از سوی فعالان عرضه بازار نباشیم و مردم نیز در صورت رویت، مراتب را به اطلاع پلیس و مراجع نظارتی برسانند.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول