اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

سکوی «a ۱۳» پارس جنوبی نصب شد

سکوی a ۱۳ پارس جنوبی که به دست توانمند مهندسان و کارگران ایرانی شرکت صدرای بوشهر ساخته و حمل شده بود همزمان با روز مهندس با موفقیت در محل خود نصب شد.

سکوی «a ۱۳» پارس جنوبی  نصب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سکوی a ۱۳ پارس جنوبی که به دست توانمند مهندسان و کارگران ایرانی شرکت صدرای بوشهر ساخته و حمل شده بود همزمان با روز مهندس با موفقیت در محل خود نصب شد.

این سکو به دست توانمند مهندسان و کارگران ایرانی شرکت صدرای بوشهر زیر مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) ساخته و حمل شد.

سکوی a ۱۳ به وزن ۲ هزار و ۳۰۰ تن پس از نصب و راه‌اندازی روزانه ۵۰۰ میلیون فوت مکعب گاز از حوزه مشترک گازی پارس جنوبی استحصال خواهد کرد.

در این پروژه ۶۸ کیلومتر کابل‌کشی برق و ابزار دقیق و تلکام و ۳۶ هزار اینچ قطر لوله‌کشی انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سکوی ۱۳ آلفا یکی از چهار سکوی فاز ۱۳ پارس جنوبی و از سکوهای اصلی است که پس از راه‌اندازی و شروع استحصال گاز، گاز تولیدشده از سکوهای فاز ۱۳ توسط دو خط لوله ۳۲ اینچ جمعاً به طول ۲۲۰ کیلومتر به فاز ۱۳ پالایشگاه خشکی عسلویه جهت شیرین سازی منتقل خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول