اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ظرفیت چهارمحال و بختیاری در توسعه صنایع پایه

رییس کمیته‌ حسابرسی عملکرد هیأت مدیره‌ سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: چهارمحال و بختیاری از پتانسیل خوبی برای توسعه‌ صنعتی به ویژه در برخی صنایع پایه برخوردار است.

ظرفیت چهارمحال و بختیاری در توسعه صنایع پایه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری، طیب میرزایی در سفر به شهرکرد، رضایت‌ متقاضیان سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی را اولویتی مهم در ارزیابی عملکرد مدیران شرکت‌های استانی عنوان کرد و گفت: ارزیابی عملکرد، شناسایی فرصت‌ها و همچنین ارایه‌ پیشنهاد برای بهبود عملیات، از اهداف کلان کمیته‌ حسابرسی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران است.

رییس کمیته‌ حسابرسی عملکرد هیأت مدیره‌ سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ادامه داد: این ارزیابی به منظور حصول اطمینان از اثربخشی، کارایی و صرفه‌ اقتصادی در شرکت‌ شهرک‌های صنعتی استان‌ها انجام می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: تشخیص توانایی‌ها و فرصت‌های بالقوّه در بخش‌های فنّی، برنامه‌ریزی، صنایع کوچک، منابع انسانی، فناوری و همچنین شناسایی مخاطرات محتمل و مهمّ در شرکت‌های تابعه، نه تنها در ارتقای کیفیت پیاده‌سازی سیاست‌های کلان سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در سطح استان‌ها مؤثر است بلکه کاستی‌های راهبردی را در نیل به اهداف سازمانی نمایان می‌کند.

میرزایی افزود: این روند علاوه بر حصولِ رضایت‌مندیِ متقاضیان سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به بهبودِ سودآوری، افزایش درآمدها و کاهشِ هزینه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی در استان‌ها به عنوان بنگاه‌های خودگردان منجر می‌شود.

رییس کمیته‌ حسابرسی عملکرد هیأت مدیره‌ سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با اشاره به بسترهای سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با توجه به بازدید میدانی از شهرک‌های صنعتی  شهرکرد، بروجن، کوهرنگ ، سامان1 و سامان 2 خوشبختانه این استان از پتانسیل خوبی برای توسعه‌ صنعتی به ویژه در برخی صنایع پایه برخوردار است.

وی افزود: ظرفیت‌های موجود در چهارمحال و بختیاری می‌تواند با مدیریت صحیح منابع و برنامه‌ریزی منظّم، نتایج ارزنده‌ای در توسعه‌ اقتصادی به بار آورد.

انتهای پیام/68023/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول