اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

میزان پاسخگویی دولت به مطالبات مردم بسیار ضعیف است

منتخب مردم مبارکه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: میزان پاسخگویی دولت به مطالبات مردم بسیار ضعیف است و مجلس باید از حق قانونی خود استفاده کند و دولت، از رئیس دولت تا وزرا باید در قبال مسؤولیتی که دارند پاسخگو باشند.

میزان پاسخگویی دولت به مطالبات مردم بسیار ضعیف است

پروین صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به دلایل جلب اعتماد مردم برای نمایندگی، گفت: کلام صادقانه با مردم یکی از دلایلی بود که مردم به اعتماد کردند و سعی نکردم وعده‌های بدهم که انجام نشدنی باشد.

 منتخب مردم مبارکه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه مردم گله‌مند بودند و شاید برخی‌ها درصحنه انتخابات شرکت نکردند، گفت: باید دید علت ناراحتی و ناامیدی‌های مردم چیست و مسأله معیشتی و اشتغال جوانان است و تبعیضی که در جامعه دیده می‌شود.

وی ادامه داد: مسأله فسادی که در برخی از ادارات شاهد هستیم و اشرافی‌گری برخی مسؤولان است که موجب ناراحتی مردم می‌شود ولی مردم مدافع نظام جمهوری اسلامی هستند و نمونه‌ای که مردم از نظامشان دفاع می‌کنند را می‌توان در حضورشان در مراسم راهپیمایی 22 بهمن و تشییع پیکر شهدا دید.

صالحی افزود: نماینده مجلس در سطح ملی یک وظیفه دارد که اگر با تشکیل یک مجلس انقلابی منشور راهبردی گام دوم انقلاب اجرایی شود، مشکلات در سطح ملی حل خواهد شد و در شهرستان این رسالت سنگین‌تر خواهد شد و باید بتوانیم جواب مطالبات مردم را در شهرستان بدهیم.

 منتخب مردم مبارکه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی  با اشاره به مطالبات مردم شهرستان مبارکه، خاطرنشان کرد: باوجوداینکه شهرستان مبارکه دارای 530 واحد صنعتی کوچک و بزرگ و هم‌جواری با صنعت فولاد مبارکه ولی نرخ بیکاری جوانان مبارکه زیاد است.

وی گفت: آلایندگی این صنایع برای شهرستان است ولی اشتغال آن برای دیگران است و این ظلمی است برای شهرستان ولی در آینده با تعاملی که با این صنایع خواهیم داشت سعی می‌کنیم نرخ اشتغال در شهرستان را بالا ببریم.

صالحی بابیان اینکه دولت به‌عنوان قوه مجریه باید اصلی ترین کانون پاسخگویی به مطالبات مردم باشد، افزود: میزان پاسخگویی دولت به مطالبات مردم بسیار ضعیف است و مجلس باید از حق قانونی خود استفاده کند و دولت، از رئیس دولت تا وزرا باید در قبال مسؤولیتی که دارند پاسخگو باشند.

انتهای پیام/۶۳۱۱۰/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول