اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

انتظار مجلس انقلابی از منتخبین مردم

جمعیت پیشرفت و عدالت اصفهان طی بیانیه‌ای ضمن تشکر از حضور مردم، نکاتی را به منتخبین آنان اعلام کرد.

انتظار مجلس انقلابی از منتخبین مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جمعیت پیشرفت و عدالت اصفهان به مناسبت برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: بار دیگر انتخاباتی سرنوشت ساز در نظام جمهوری اسلامی ایران برگزار گردید تا مردم ایران عزیز با حضور در پای صندوق های رای ضمن اعلام پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی ایران، این میراث حضرت روح الله و شهدای گرانقدر، با انتخابی سرنوشت ساز، مجلس را به راس امور بازگردانند. خدا را شاکریم که این انتخابات در کمال آرامش و امنیت برگزار گردید و انشاالله که ثمره ی آن دست یابی به ایرانی قوی و با صلابت باشد. جمعیت پیشرفت و عدالت اصفهان ضمن تبریک و ابراز خاضعانه ترین قدردانی ها خدمت مردم عزیز اصفهان به واسطه ی حضور در پای صندوق های رای و تبریک به نمایندگان منتخب مردم که همگی از لیست مجمع نیروهای انقلاب بودند، نکات ذیل را بیان می دارد:

۱- دوران انتخابات دوران رقابت ها و کنش هاست که لازمه ی شور انتخاباتیست، در ایام بعد از انتخابات این رقابت ها تبدیل به رفاقت شده و ما دست تمام دوستان انقلابی خود را از همه طیف ها به گرمی میفشاریم.

۲- این انتخابات را آزمون بزرگی دانسته و رفتارها و موضع های افراد و گروه ها در خلال جریان های انتخاباتی را به دقت رصد کرده و در تحلیل های آینده مد نظر قرار خواهیم داد.

۳- رای آوری لیست کامل مجمع نیروهای انقلاب به برکت تلاش برای وحدت محقق شد و همگان دیدند که اقبال مردم به پدیده ی وحدت در حول یک محور چگونه است، لذا از همه برادران انقلابی تقاضا داریم تقویت هرچه بیشتر وحدت نیروهای انقلاب را در انتخاب های آینده اولویت اول خود قرار داده و به ثمر بخشی آن ایمان داشته باشند.

۴-اما سخنی با نمایندگان منتخب: حال که به اراده خداوند و خواست ملت، بار نمایندگی این مردم مظلوم را در مجلس به دوش میکشید، این را یک امانت الهی و حق الناس دانسته و در پاسداشت آن ملاحظه احدی را نکنید. و بدانید که به وصیت شهید حاج قاسم عزیز، جمهوری اسلامی ایران، حرم است،‌پس مانند یک حرم برای دفاع از آن کار و تلاش کنید.

این جوانانی که دیروز حامیان شما بودند از امروز مطالبه گران شما خواهند شد و ضمن قرارگیری در کنار شما به جهت یاری شما، مطالبه گر حقوق مردم نیز خواهند بود. مردم انتظارشان از یک مجلس انقلابی، عملکردی در شان و تراز انقلاب اسلامی و مردم بزرگ ایران است. مراقب باشید در بازی های زور و زر گرفتار نشوید که ان ربک لبالمرصاد.

به توان، دانش و ذکاوت ایرانی و به خصوص جوان ایرانی باور داشته باشید و تکیه بر توان داخلی را در تمام شئون و تصمیمات مجلس در اولویت اول خود قرار دهید. این مردم به امید تغییر در شرایط سخت کنونی به شما روی آورده اند پس زمان را تلف نکنید و از اولین روز کاری با قدرت و جهادگونه در راستای تغییر اوضاع به نفع مردم قدم بردارید، ۴سال دوره نمایندگی زمان کمی نیست و کارهای بزرگی میتوان انجام داد.

ایزد منان را شاکریم که با تلاش جوانان جمعیت پیشرفت و عدالت، هوشمندی مجمع نیروهای انقلاب و استقبال مردم عزیز اصفهان، دکتر مهدی طغیانی، جوانی نخبه، پاک و اقتصاددانی کاربلد، به مجلس شورای اسلامی راه یافت. ما این اتفاق مبارک را نقطه ی شروعی بر شکست انحصارگرایی ها و سهم خواهی ها میدانیم و معتقدیم که راه برای کنشگری سیاسی جوانان در عرصه تصمیم گیری شهری و کشوری باز شده و بیش از این پیشرفت خواهد کرد ان شاالله.

انتهای پیام/6077/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول