اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نماینده منتخب در مجلس وام‌دار تمام مردم باشد

امام جمعه زرین‌شهر گفت: فرد منتخب پس از انتخاب مراقب باشد و خدای‌ناکرده با شادی پیروزی خود باعث بروز کینه و نفاق در شهرستان لنجان نشود.

نماینده منتخب در مجلس وام‌دار تمام مردم باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از لنجان، حجت‌الاسلام قاسم باقریان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زرین‌شهر اظهار کرد: وظیفه تک‌تک ما این است که در خانواده ، فامیل و محله تا می‌توانیم مردم را به حضور پای صندوق‌های رأی تشویق کنیم.

امام جمعه زرین‌شهر بابیان اینکه با همت شما مردم عصر امروز با حضور باشکوه خود حماسه جاویدان دیگری را در تاریخ شهرستان لنجان خلق خواهیم کرد، متذکر شد: وظیفه اصلی در این شرایط حضور حداکثری است که باید محقق شود.

وی با تأکید براینکه قهر با صندوق‌های رأی به هیچ عنوان پسندیده نیست و قهر با صندوق رأی بدترین و اشتباه‌ترین راه است، خاطرنشان کرد: دشمن از یک‌سو به دنبال ایجاد شکاف و روزنه و به دنبال فرصتی است تا دلسردی را در جامعه ایجاد کند و از سوی دیگر عدم حضور من و شما پای صندوق‌های رأی باعث ایجاد مجلس ضعیف خواهد شد چراکه اگر من و شما بی‌تفاوت باشیم و رأی ندهیم مجلس قوی و مقتدر شکل نخواهد گرفت.

باقریان تشریح کرد: امروز همه حتی اگر یک‌لحظه هم استراحت نکنیم وظیفه‌داریم تا همه اقوام و همسایگان و اطرافیان را به حضور در پای صندوق رأی تشویق و ترغیب کنیم، این تذکر را جدی بگیرید و جهت تشویق مردم اهتمام فوق‌العاده داشته باشیم.

خطیب نماز جمعه زرین‌شهر با اشاره به نتیجه انتخابات امروز و بیان اینکه نماینده منتخب لنجان خود را وامدار کل شهرستان بداند، یادآور شد: فرد منتخب پس از انتخاب مراقب باشد خدای‌ناکرده با شادی پیروزی خود باعث بروز کینه و نفاق در شهرستان نگردد.

وی افزود: منتخب مردم هرکسی بود باید مردم را محرم و امین خود بداند و ارتباط قوی خود با توده‌های مردم شهرستان را سرلوحه کار خود قرار دهد و خدای‌ناکرده پس از پیروزی نرود که 4سال دیگر بیاید.

باقریان ارتباط منتخب مردم لنجان با جوانان نخبه شهرستان را یک اصل اجتناب‌ناپذیر دانست و تصریح کرد: منتخب مردم باید ارتباط با نخبه‌های جوان شهرستان را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد و هر 15 روز یک‌بار جلسات مشورتی خود را با نخبه‌های جوان، فرهیخته‌ها و معتمدین و دلسوزان شهرستان برگزار کند.

امام جمعه زرین‌شهر با اشاره به ویژگی‌های یک نماینده اصلح از نگاه بزرگان اظهار کرد: هر انتخابی آسیب‌های خود را خواهد داشت برای اینکه آسیب‌ها کمتر شود ملاک انتخاب خود را شاخص‌های بیان شده توسط رهبر فرزانه انقلاب اسلامی قرار دهیم.

وی با تأکید براینکه رفتار منتخب مردم و هواداران  باعث نفاق و کینه در لنجان نشود، خاطرنشان کرد: شهرستان واحد است و یک منتخب دارد، رفتار، حرکات و کلام منتخب و هواداران خدای ناکرده باعث بروز کینه‌ها و نفاق‌ها نشود، باید با رفتار و کلام صحیح خود رقابت را تبدیل به رفاقت کنیم و به‌طورجدی در مسیر همدلی و وحدت شهرستان قدم برداریم.

انتهای پیام/۶۳۰۸۱/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول