اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

نتایج اولیه و غیر رسمی انتخابات در کرمانشاه/ چه کسانی راهی بهارستان می‌شوند؟

پس از پایان رای گیری، شمار آرای کاندیداهای انتخابات مجلس در 8 حوزه انتخابیه شروع شده و هنوز نیز در جریان است. اما با توجه به اخبار واصله خبرنگاران فارس برخی از افراد تا این لحظه در شمارش آرا پیشتاز هستند. البته بخش قابل توجهی از صندوق‌ها هنوز باز نشده است و نتیجه غیر قطعی است.

نتایج اولیه و غیر رسمی  انتخابات در کرمانشاه/ چه کسانی راهی بهارستان می‌شوند؟

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، یازدهمین دور انتخابات مجلس شورای اسلامی ساعت 23 دوم اسفند ماه به پایان رسید و از همان ساعات اولیه شمارش آرا در شعب اخذ رای با حضور عوامل اجرایی و نظارتی آغاز شد.

بر اساس اخبار واصله از خبرنگاران خبرگزاری فارس، وضعیت برخی از نمایندگان 8 حوزه انتخابیه مشخص شده است. در حوزه پاوه، روانسر، جوانرود و ثلاث باباجانی، «آرش زره تن لهونی» با اختلاف چشمگیری از سایر رقبا پیشتاز شمارش آرا بود و باید او را اولین نماینده استان کرمانشاه در بهارستان دانست.

رقابت در کنگاور نیز تا حدودی مشخص شده است و آقای «علی رضایی» پیشتاز این حوزه انتخابیه است و بعید به نظر می‌رسد که «وحید احمدی» بتواند اختلاف خود را با او جبران کند.

در حوزه انتخابیه اسلام آباد غرب و دالاهو، رقابت تنگاتنگ و نفسگیر است، اما «نادر نادری» جلوتر از سایرین است؛ هرچند «بخشی پور» شانه به شانه او در حال جمع آوری آراست، اما اختلاف نادری بیش از سایر رقباست.

سنقر و کلیایی بدل به گره سر در گمی شده است و رقابت بسیار شدیدی بین «حسینی کیا» و «زینب یاوری» وجود دارد. احتمالا رقابت در این حوزه انتخابیه به دور دوم هم کشیده شود اما تا این لحظه با اختلاف کمی، حسینی کیا از رقبایش جلوتر است.

در سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب نیز تا حدودی نتیجه مشخص شده است و به نظر می‌رسد که «شهریار حیدری» توانسته خودش را به صندلی سبز بهارستان برساند.

در حوزه کرمانشاه که سه نماینده نیز دارد رقابت بسیار سخت و نفسگیر است، اما به نظر می‌رسد که «محمد رشیدی»، «عبدالرضا مصری» و «جهانبخش امینی» توانسته‌اند بیشترین آرا را تا این لحظه کسب کنند. البته تا ساعت پیش آقای «سلمان محمدی» جلوتر از «امینی» بوده و رقابت بین این دو نفر گویا نفسگیر است. از این رو و بر اساس برآوردهای میدانی خبرنگاران فارس که از منابع غیر رسمی بدست آمده، به نظر می‌رسد که ترکیب نمایندگان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بر اساس جدول ذیل باشد، هرچند این یک برآورد و پیش بینی از شمارش آرا تا این لحظه است و نتایج قابل تغییر است.

ردیف حوزه انتخابیه نماینده  گرایش سیاسی
1 کرمانشاه عبدالرضا مصری اصولگرا
2 کرمانشاه محمد رشیدی اصولگرا
3 کرمانشاه جهانبخش امینی اصلاح طلب
4 اسلام آباد غرب و دالاهو نادر نادری اصولگرا
5 کنگاور، صحنه و هرسین علی رضایی اصولگرا
6 سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب شهریار حیدری مستقل
7 پاوه، روانسر، جوانرود و ثلاث باباجانی آرش لهونی مستقل
8 سنقر و کلیایی سید جواد حسینی کیا اصولگرا

خبر در حال بروزرسانی است و احتمال تغییر در نتایج و جدول فوق وجود دارد. طبیعی است که اخبار فوق از منابع غیر رسمی به دست خبرگزاری فارس رسیده و تا زمان اعلام نتایج از سوی ستاد انتخابات استان نمی‌تواند مورد استناد قرار بگیرد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول