اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

اقتدار ملی ایرانیان با حضور در انتخابات معنا می شود

رئیس انجمن خوشنویسان شیراز گفت: اگر به دور از جناح بازی و باندگرایی فردی را انتخاب کرده و به خانه ملت بفرستیم، به تصمیم‌گیری کلان در مسیر صحیح و حل مشکلات استان کمک کرده ایم.

اقتدار ملی ایرانیان با حضور در انتخابات معنا می شود

به گزارش خبرگزاری فارس در شیراز، مجید چیز فهم، رئیس انجمن خوشنویسان شیراز با تاکید بر لزوم حضور پرشور در انتخابات، گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات سبب تشکیل مجلس قوی و قدرتمندی می‌شود چرا که مردم امروزه به بلوغ فکری رسیدند و می‌توانند با بصیرت کاندیدای موردنظر خود را انتخاب کنند.

وی افزود: چه یک نفر کمتر چه یک نفر بیشتر، انتخابات برگزار خواهد شد و افرادی نیز به عنوان نماینده به مجلس راه خواهد یافت، بنابراین چه بهتر که با حضور فرد اصلاح و کارآمد را به مجلس بفرستیم.

چیزفهم با اشاره به برخی از تبلیغات نادرست، تاکید کرد: اگر به دور از جناح بازی و باندگرایی فردی را انتخاب کرده و راهی خانه ملت شوند، به تصمیم‌گیری کلان در مسیر صحیح و حل مشکلات استان کمک کرده ایم.

رئیس انجمن خوشنویسان شیراز متذکر شد: مردم شیراز امروز باید بتوانند به دور از تبلیغات دروغین و حاشیه‌ای فردی تاثیرگذار را به عنوان نماینده وارد مجلس کنند، فردی که بتوانند برای استان مفید و تاثیرگذار باشد.

وی عنوان کرد: باید فردی که به عنوان نماینده انتخاب می‌شود خیرخواه و دلسوز مردم باشد وگرنه به خود، مردم و جامعه خیانت کرده است.

انتهای پیام/981008

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول