اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

مشارکت در انتخابات مجلس را قوی می کند

بازیگرسینما و تلویزیون از مردم برای حضور در انتخابات دعوت کرد و گفت:فردا دوم اسفند مردم ایران با حضورپرشور خود در پای صندوق های رای، ترکیب خانه ملت را مشخص می کنند.

مشارکت در انتخابات مجلس را قوی می کند

مهدی فقیه در گفت وگو با خبرگزاری فارس از شیراز اظهارداشت: مجلس قوی آینده کشور را از لحاظ قانونگذاری و نظارت بر دستگاه های اجرایی تضمین می کند و به همین منظور ضرورت دارد مردم به یاد و حرمت پاک خون شهید سلیمانی رای بدهند.

به عقیده وی انتخابات دوم اسفند میعادگاه همه ایرانیان است گفت: امروزه تمام مردم ایران حق انتخاب دارند و با استفاده از این حق می توانند اصلح ترین کاندیدای خود را انتخاب کنند.

فقیه حضور گسترده مردم در تشییع پیکرسردار سلیمانی و همچنین حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن امسال را به عنوان  یک پیام از سوی ملت ایران مطرح کرد و افزود: امروزه ملت آگاه ایران می توانند خادم خود را بشناسند و به نامزد انتخاباتی رای بدهند که به دور از هر حاشیه ای به عنوان یک نماینده از حق وحقوق مردم دفاع می کند.

 این بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه حضوراثربخش مردم در شکل گیری مجلس  می تواند موثرباشد گفت: ما دنبال مجلس قوی هستیم؛ مشارکت در انتخابات می تواند مجلس را قوی کند.

انتهای پیام/981008

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول