اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

برنامه‌ریزی گسترده صدا و سیمای مرکز زنجان برای انعکاس انتخابات

مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان از برنامه‌ریزی گسترده رسانه استانی برای انعکاس گسترده حماسی و باشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی در دوم اسفند خبر داد

برنامه‌ریزی گسترده  صدا و سیمای مرکز زنجان برای انعکاس انتخابات

محسن لطیفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به بسیج همه نیروها و امکانات برای انتخابات روز جمعه اظهار کرد: صدا و سیمای مرکز زنجان تمهیدات لازم را به منظور انعکاس حماسه حضور مردم ولایتمدار استان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را تدارک دیده است.

وی به برنامه معاونت سیما اشاره کرد و افزود: شبکه اشراق در قالب ویژه برنامه‌ای با عنوان «جانم ایران» در روز انتخاب، از ساعت 8 تا پایان فرآیند انتخابات به صورت زنده و مستقیم میهمان بینندگان شبکه اشراق خواهد بود.

مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان با بیان اینکه معاونت سیما با همکاری و پشتیبانی معاونت فنی مرکز و با استقرار دو واحد سیار و پنج اکیپ پرتابل در نقاط مختلف شهر این حماسه با پوشش خواهد داد، ادامه داد: برقراری ارتباط زنده با نقاط مختلف استان، ارتباط مستقیم متعدد با ستاد انتخابات استان، ارتباط زنده تصویری با شعبات اخذ رای در منطقه انصاریه و کوی قائم، اعزام گروه ویژه مستندسازی و تولید نماهنگ، پوشش تصویری انتخابات روستاها، حضور کارشناسان و هنرمندان مختلف در طول برنامه و ... از آیتم‌های این ویژه برنامه زنده تلویزیونی است.

وی تصریح کرد: پخش سیما هم آیتم‌ها و برنامه‌های متعددی را تدارک دیده که در لابلای این برنامه زنده پخش خواهد کرد.

لطیفی سپس به تشریح برنامه‌ریزی معاونت صدا پرداخت و گفت: رادیو استانی نیز از اولین لحظات آغاز فرایند اخذ آراء با برنامه زنده «حضور حماسه سی» همراه شنوندگان خواهد بود.

وی از پخش گزارش و بیانات رهبر معظم انقلاب در صندوق اخذ رای، گزارش زنده تلفنی از ستاد انتخابات استان، مصاحبه با شرکت کنندگان در انتخابات از حوزه‌های مختلف و پخش بیانات بنیانگذار کبیر انقلاب درباره اهمیت انتخابات خبر داد و افزود: ارتباط زنده با خبرنگاران شهرستان‌ها، پخش اطلاعیه‌های ستاد مرکزی انتخابات، حضور هنرمندان و کارشناسان در استودیو، پخش پیام‌های مردمی و ... از جمله بخش‌های مختلف این برنامه رادیویی است که از ساعت 7 تا پایان فرآیند انتخابات ادامه خواهد داشت.

مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان خاطر نشان کرد: پخش صدا نیز علاوه بر تدارک آیتم‌های متنوع برای این روز از ظرفیت رادیو نما نیز با پخش تصاویر لحظه به لحظه از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی در کنار مخاطبان خود خواهد بود.

رئیس رسانه استانی از تدارک گسترده معاونت خبر برای دوم اسفند نیز خبر داد و اظهار داشت: خبر مرکز زنجان با پخش 6 بخش خبری تلویزیونی، 9 بخش خبری رادیویی، ارتباط زنده با شبکه خبر، چهار گزارش خبری ویژه، و اعزام پنج اکیپ پرتابل خبری و 20 اکیپ پرتابل شهرستانی حضور حماسی مردم را منعکس خواهد کرد.

وی در ادامه برنامه‌های معاونت فضای مجازی نیز اشاره و اذعان کرد: معاونت فضای مجازی مرکز هم با تولید آیتم از جلوه‌های جذاب و دیدنی حضور مردم در پای صندوق‌های رای، پخش زنده برنامه‌های سیما در اینستاگرام، تولید نماهنگ از پیام دعوت هنرمندان به شرکت در انتخابات و اطلاع رسانی مستمر اطلاعیه‌های ستاد انتخابات استان همراه مخاطبان فضای مجازی خواهد بود.

مدیرکل صداوسیما یادآور شد: در مجموع تلاش خواهد شد تا بتوان ضمن تبیین ضرورت حضور در پای صندوق‌های رأی در این برهه حساس کنونی، حضور باشکوه مردم ولایتمدار استان در انتخابات به تصویر کشیده شود.

انتهای خبر/73002/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول