اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی همدان معرفی شد

سید هادی حسینی‌بیدار به عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی استان همدان معرفی شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی همدان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، با ادغام دو شرکت آبفای شهری و روستایی عصر امروز سید هادی حسینی‌بیدار به عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان معرفی شد.

در آئینی که با حضور معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد، مهندس سید هادی حسینی‌بیدار به عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان معرفی شد. 

معاون عمرانی استاندار همدان در این مراسم با بیان اینکه شرکت آبفا و آبفار به دور از حاشیه کار کردند اظهار کرد: هاشمی مدیرعامل سابق آب و فاضلاب یکی از بهترین مدیران استان است و ارزیابی‌ها هم این موضوع را نشان می‌دهد.

محمودرضا عراقی با اشاره به اینکه آقای هاشمی بسیار مردمی است افزود: او در بین کارمندان شرکت آب و فاضلاب روستایی بسیار محبوب و مورد اعتماد است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه آب و فاضلاب شهری و روستایی در همدان با هم متحد هستند و به دور از حاشیه کار می‌کنند گفت: در این زمینه مشکلی در استان وجود ندارد

مدیرعامل آب و فاضلاب استان همدان نیز گفت: ۹۵ درصد حاشیه شهر از جمع‌آوری فاضلاب برخوردار شدند.

سید هادی حسینی‌بیدار با اشاره به اینکه همدان در طول سال‌های اخیر بارها با تنش آبی مواجه شد گفت: به لطف خدا با اقدامات همه جانبه و البته مشارکت محور توانستیم از بحران عبور کنیم.

وی با بیان اینکه اقدامات به ثمر نمی‌رسد مگر با وحدت و همدلی؛ عنوان کرد: امیدواریم با روند جدید و ایجاد تیم عملیاتی بزرگتر بتوانیم خدمات بهتری را به مشترکین شهری و روستایی ارائه دهیم.

وی با اشاره به مجموعه اقدامات انجام شده طی سال‌های اخیر بیان کرد: خوشبختانه با فعالیت‌های ثمربخش همکاران، توانستیم کیفیت آب خروجی تصفیه‌خانه فاضلاب همدان را در حد آب شرب برسانیم  به طوری که در حال حاضر BOD آب زیر ۵ و آمونیاک آن ۰.۲ درصد است.

حسینی‌بیدار ادامه داد: در حوزه ایجاد زیرساخت‌های جمع‌آوری فاضلاب توانستیم ۲۷۹ کیلومتر لوله‌گذاری با صرف ۱۱۱ میلیارد تومان تومان را عملیاتی کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر اکثر شهرهای ما دارای زیرساخت‌های جمع‌آوری فاضلاب است خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی جمعیت زیر پوشش فاضلاب در شهرهای استان ۷۵ درصد است که در این حوزه با رشد ۲۵ درصدی مواجه بودیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان افزود: در راستای ایجاد عدالت در توزیع خدمات، ۹۵ درصد حاشیه شهر از جمع‌آوری فاضلاب برخوردار شد در حالی که متوسط خدمت‌رسانی کشور در این حوزه ۵۰ درصد است.

وی با اشاره به خدمات ارائه شده در شهرستان‌ها بیان کرد: خوشبختانه پروژه تصفیه‌خانه  شهرستان اسدآباد در حال اتمام است و اعتبارات خوبی در این رابطه جذب شده است؛ ضمن اینکه بر اساس مذاکرات شما در این جلسه؛ قول مساعد در راستای تخصیص اعتبارات برای شهرستان‌های فامنین، کبودراهنگ و بهار نیز داده شد.

حسینی‌بیدار با بیان اینکه خدمت‌رسانی در بخش آب نیز ویژه بوده است اظهار کرد: تامین آب در همدان از سدی ۳۴ میلیون متر مکعبی و چاه‌هایی است که بعضا دچار مشکل شده‌اند اما با شرایط موجود نیز نگذاشتیم مردم همدان دچار قطعی آب شوند.

وی با بیان اینکه همکاران ما در آب و فاضلاب شهری موفق عمل کردند و من دست همه آنها را می‌بوسم عنوان کرد: اولین شهری بودیم که در کشور سیستم مدیریت فشار آنلاین را راه‌اندازی کردیم.

وی افزود: از دیگر اقدامات انجام شده جداسازی آب شرب از آب مورد استفاده به منظور آبیاری فضای سبز بود که در حال حاضر فضای سبز با آب غیر شرب آبیاری می‌شود.

وی بیان کرد: اعتقاد من بر یکپارچه‌سازی است اگرچه پیش از این نیز یکپارچه بودیم اما امیدواریم با ادغام دو مجموعه بزرگ، تیمی بزرگتر و با خرد جمعی، خدمات بهتری را به مردم ارائه دهیم چراکه این مردم لیاقت خدمت رسانی را دارند.

مدیرعامل سابق آب و فاضلاب روستایی استان همدان هم ضمن قدردانی از حاضرین گفت: از همه همکاران در آب و فاضلاب شهری و از همکاران آب و فاضلاب روستایی بابت حضور در این مراسم تشکر می‌کنم.

سید مصطفی هاشمی در ادامه از استاندار همدان قدردانی کرد و ضمن تشکر از پشتیبانی و حمایت سید سعید شاهرخی اظهار کرد: استاندار همیشه پشتیبانی ویژه‌ای از ما داشته و همین امر موجب شد آبفار خود را در ترازی بالا قرار دهد و در این زمان خود را با تاسیسات آب شهری وفق دادیم.

وی انتخاب مهندس حسینی‌بیدار به عنوان مدیرعامل آب و فاضلاب استان همدان را تبریک گفت و ادامه داد: انتخاب آقای حسینی‌بیدار در این سمت را به فال نیک می‌گیریم و برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.

مدیرعامل سابق آب و فاضلاب روستایی همدان با بیان اینکه بنده این عرصه را ترک نخواهم کرد و در جبهه پشتیبانی به خدمت خود ادامه می‌دهم بیان کرد: هر زمان وسع من برسد در خدمت مردم خواهم بود.

در پایان این مراسم از خدمات مهندس هاشمی؛ مدیرعامل سابق شرکت آب و فاضلاب روستایی تقدیر و مهندس سید هادی حسینی‌بیدار به عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان معرفی شد.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول