اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  نفت و انرژی

تمام شرکت‌های آب و فاضلاب زیان انباشته دارند/ شرکت‌های آب و فاضلاب اگر سودده شوند مالیات می‌دهند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به اینکه تمام شرکت‌های آب و فاضلاب زیان انباشته‌شده دارند، گفت: شرکت‌های آب و فاضلاب به محض اینکه سودده شوند مالیات پرداخت می‌کنند.

تمام شرکت‌های آب و فاضلاب زیان انباشته دارند/ شرکت‌های آب و فاضلاب اگر سودده شوند مالیات می‌دهند

محمدرضا بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که آیا با ادغام شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی با شرکت‌های آب و فاضلاب شهری این شرکت‌ها با زیان انباشته بیشتری مواجه نمی‌شوند، گفت: تمام شرکت‌های آب و فاضلاب زیان انباشته دارند، به طوری که همین شرکت آب و فاضلاب استان تهران بیش از 750 میلیارد تومان زیان انباشته‌ دارد.

وی با تأکید بر اینکه ادغام و یکپارچه‌سازی شرکت‌های آب و فاضلاب ادغام خوبی است، گفت:‌ به هر حال برخی از استان‌ها شاید در این اقدام دچار مشکلاتی شوند، چرا که کمک زیان دریافت می‌کردند.

وی در پاسخ به این سوال که معافیت شرکت‌های آب و فاضلاب از پرداخت مالیات سال آینده به اتمام می‌رسد، آیا پرداخت مالیات زیان انباشته این شرکت‌ها را بیشتر نخواهد کرد، گفت: مادامی که شرکت‌های آب و فاضلاب ضررده هستند، از دادن مالیات معاف هستند و به محض اینکه هر شرکتی سودده باشد، مالیات پرداخت خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه زمانی که مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای بودم این شرکت سودده شد و مالیات پرداخت کرد، گفت:‌ قطعا با پرداخت مالیات هیچ مخالفتی نداریم و هر شرکتی که سودده باشد، مالیات را پرداخت خواهد کرد.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول